Skocz do zawartości

[Amortyzator przedni] Rock shox sid sl ultimate - manetka


Gabik83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam amortyzator przedni Rock shox sid sl ultimate race day z blokadą skoku w manetce. Manetka ta jest jednak w formie grip shift, co mi osobiście totalnie nie pasuje. Czy istnieje dedykowana/kompatybilna manetka blokady do tego amortyzatora, ale nie w formie grip shift tylko typu 'rapid fire'? Najchętniej taka, która byłaby jednocześnie kompatybilna z lewym matchamkerem hamulca Shimano xtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Ta onelock rock shoxa jest jednak dość toporna (znalazłem info o wadze 140g). Są jakieś lżejsze 'zamienniki'? Znalazłem wersję 'poploc' która pod tym względem wagi wygląda o wiele lepiej, ale chyba występuje tylko z ciągiem 17mm.

Edytowane przez Gabik83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oneloc to chyba jedyna opcja. Od czasu do czasu trzeba poświęcić troszkę czasu na rozebranie jej i wyczyszczenie. Najgorzej jak załapie sporo pyłu i błota do środka. Dźwignia od DT to cudeńko, ale nie będzie pasować.

Edytowane przez Imar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Powracam do tematu, bo jednak ten grip shift mi mocno nie leży. Na stronie Rock Shox'a nie znajduję żadnych info o zamiennikach dla tej manetki blokady, a przy poszczególnych manetkach ciężko znaleźć info, która jest pod jaki skok linki. Czy jest ktoś wstanie polecić jaką manetkę blokady pasującą do tego amora inną niż domyślny grip shift i inną niż RS Onelock?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki! Sądziłem, na podstawie tej opinii, że nie będzie ta pasować:

W dniu 11.01.2022 o 23:00, Imar napisał:

Dźwignia od DT to cudeńko, ale nie będzie pasować.

Ale skoro masz ten sam amor i działa, to już wiem, że jednak będzie. Na 95% będzie to także mój wybór, bo jej minimalistyczna konstrukcja bardzo mi pasuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

W sidzie występuje blokada rock-solid lockout. Widelec nie powinien pracować na blokadzie. Częstym problemem jest pojawienie się miękkiej blokady.

Cytat z strony RS:

"Charger Race Day Damper wydajność wypełniona rock-solid lockout, aby wzmocnić podjazdy i przebić się przez finisz sprintu"

"Charger RL nie ma kompromisów w zakresie blokady, co pozwala zachować stabilność pedałowania podczas tych palących nóg podjazdów"

 

Edytowane przez Imar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brat kupił niedawno nówkę sztukę i po zamontowaniu efekt identyczny. Na blokadzie odczuwalny jest delikatny opór ale widelec nadal się ugina. Widelec też pojechał na pełny serwis, wrócił ale blokada nadal działa tak samo… manetka Twistlock. 

Wiadomo mówimy to o normalnych siłach nacisku na kierownice na postoju. Podczas jazdy występują większe siły. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...