Gabik83 Napisano 11 Stycznia 2022 Napisano 11 Stycznia 2022 Witam. Mam amortyzator przedni Rock shox sid sl ultimate race day z blokadą skoku w manetce. Manetka ta jest jednak w formie grip shift, co mi osobiście totalnie nie pasuje. Czy istnieje dedykowana/kompatybilna manetka blokady do tego amortyzatora, ale nie w formie grip shift tylko typu 'rapid fire'? Najchętniej taka, która byłaby jednocześnie kompatybilna z lewym matchamkerem hamulca Shimano xtr. Cytuj
Gabik83 Napisano 11 Stycznia 2022 Autor Napisano 11 Stycznia 2022 (edytowane) Dzięki. Ta onelock rock shoxa jest jednak dość toporna (znalazłem info o wadze 140g). Są jakieś lżejsze 'zamienniki'? Znalazłem wersję 'poploc' która pod tym względem wagi wygląda o wiele lepiej, ale chyba występuje tylko z ciągiem 17mm. Edytowane 11 Stycznia 2022 przez Gabik83 Cytuj
Imar Napisano 11 Stycznia 2022 Napisano 11 Stycznia 2022 (edytowane) https://trailhead.rockshox.com/en/ Wpisz numer seryjny amortyzatora. Znajdziesz dedykowane części. Oneloc dedykowany. Poploc nie polecam. Generalnie manetki blodany z RS nie są moim zdaniem najlepsze. Edytowane 11 Stycznia 2022 przez Imar Cytuj
Gabik83 Napisano 11 Stycznia 2022 Autor Napisano 11 Stycznia 2022 Skoro dedykowanych nie polecasz, to może jest coś sprawdzonego 'niededykowanych' od innych producentów? Cytuj
Imar Napisano 11 Stycznia 2022 Napisano 11 Stycznia 2022 (edytowane) Oneloc to chyba jedyna opcja. Od czasu do czasu trzeba poświęcić troszkę czasu na rozebranie jej i wyczyszczenie. Najgorzej jak załapie sporo pyłu i błota do środka. Dźwignia od DT to cudeńko, ale nie będzie pasować. Edytowane 11 Stycznia 2022 przez Imar Cytuj
Gabik83 Napisano 11 Stycznia 2022 Autor Napisano 11 Stycznia 2022 Kurczę, to nie wiem czy jednak nie pozostać przy grip shift. Chociaż ta opcja mnie mocno nieprzekonuje. Ale może spróbuję Cytuj
Gabik83 Napisano 6 Marca 2022 Autor Napisano 6 Marca 2022 Powracam do tematu, bo jednak ten grip shift mi mocno nie leży. Na stronie Rock Shox'a nie znajduję żadnych info o zamiennikach dla tej manetki blokady, a przy poszczególnych manetkach ciężko znaleźć info, która jest pod jaki skok linki. Czy jest ktoś wstanie polecić jaką manetkę blokady pasującą do tego amora inną niż domyślny grip shift i inną niż RS Onelock? Cytuj
turzol Napisano 6 Marca 2022 Napisano 6 Marca 2022 Mam ten sam amor i długo szukałem zamiennej manetki, która będzie miała odpowiedni ciąg linki i waży niewiele. Ja pożeniłem z manetką DT Swiss ODL Single Lightweight i działa super. https://imgur.com/e0hC4sD 1 Cytuj
Gabik83 Napisano 6 Marca 2022 Autor Napisano 6 Marca 2022 Dzięki! Sądziłem, na podstawie tej opinii, że nie będzie ta pasować: W dniu 11.01.2022 o 23:00, Imar napisał: Dźwignia od DT to cudeńko, ale nie będzie pasować. Ale skoro masz ten sam amor i działa, to już wiem, że jednak będzie. Na 95% będzie to także mój wybór, bo jej minimalistyczna konstrukcja bardzo mi pasuje Cytuj
Imar Napisano 6 Marca 2022 Napisano 6 Marca 2022 23 minuty temu, turzol napisał: Mam ten sam amor i długo szukałem zamiennej manetki, która będzie miała odpowiedni ciąg linki i waży niewiele. Ja pożeniłem z manetką DT Swiss ODL Single Lightweight i działa super. https://imgur.com/e0hC4sD Masz linkę wstępnie napiętą? Skok blokad się różni. Cytuj
george666 Napisano 13 Kwietnia 2022 Napisano 13 Kwietnia 2022 Posiadam w swoim Sid Ultimate Race Day manetkę OneLock, ciąg linki 10mm. Nie jestem w stanie zablokować „na sztywno” amortyzatora. Tak samo było na manetce twistlock. Serwis amortyzatora z wymiana oleju i odpowietrzaniem tłumika też nie pomogło. Cytuj
Imar Napisano 13 Kwietnia 2022 Napisano 13 Kwietnia 2022 (edytowane) W sidzie występuje blokada rock-solid lockout. Widelec nie powinien pracować na blokadzie. Częstym problemem jest pojawienie się miękkiej blokady. Cytat z strony RS: "Charger Race Day Damper wydajność wypełniona rock-solid lockout, aby wzmocnić podjazdy i przebić się przez finisz sprintu" "Charger RL nie ma kompromisów w zakresie blokady, co pozwala zachować stabilność pedałowania podczas tych palących nóg podjazdów" Edytowane 13 Kwietnia 2022 przez Imar Cytuj
george666 Napisano 13 Kwietnia 2022 Napisano 13 Kwietnia 2022 Brat kupił niedawno nówkę sztukę i po zamontowaniu efekt identyczny. Na blokadzie odczuwalny jest delikatny opór ale widelec nadal się ugina. Widelec też pojechał na pełny serwis, wrócił ale blokada nadal działa tak samo… manetka Twistlock. Wiadomo mówimy to o normalnych siłach nacisku na kierownice na postoju. Podczas jazdy występują większe siły. Cytuj
grzechu2410 Napisano 23 Kwietnia 2022 Napisano 23 Kwietnia 2022 Z chargerem Rl występowało u mnie lekkie uginanie na blokadzie, z chargerem 2.1 jest sztywno , czego się totalnie nie spodziewałam ☺ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.