Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, kiedyś obiło mi się o uszy, że amortyzator SR Suntour zeron da się przerobić na powietrzny. Widziałem też, że nowe roczniki są wyposażone w sprężynę powietrzną. Stąd moje pytania: czy taki widelec faktycznie da się przerobić na powietrze? Czy jego praca się polepszy? Ile coś takiego może kosztować? Czy może bardziej opłaca się go sprzedać, dołożyć parę stówek i kupić RS Yari na debonairze z demontażu?

Napisano
Cytat

jakość pracy sprężyny w każdym wypadku jest lepsza.....ale waga wyższa. 

Możliwe, jednak mam wrażenie że obecna sprężyna jest dla mnie za twarda (w pozycji "atakującej" amortyzator się w ogóle nie ugina), a nie widziałem nigdzie takich sprężyn o innych twardościach. A na masie mi nie zależy bo rower to Dartmoor Hornet.

Napisano
Cytat

Da się przerobić.

Na podstawie części z Aiona to Koszt ok. 300zl

Na podstawie części z Aurona to Koszt ok. 350zl

A czy wtedy tłumik też jest wymieniany na RC czy zostaje seryjny?

Napisano
Cytat

Mówimy o samej komorze powietrznej. Gdybyś chciał wymienić tłumik na RC to wraz z pokretłami, tłumik by cię wyniósł z 600zł

Dobra, póki co dziękuję bardzo za informacje😁, jak się zdecyduję to dam znać przez firmowy kontakt

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...