Gość Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Hej, Mam aktualnie w Trailu Wolfpack Cross 2.25. Dobra opona, fajnie jeździ się w terenie, ale jest dla mnie zbyt wolna. Szukam czegoś co mnie nie wykończy na dojazdach. Pierwsza myśl to Race King Race Sport 29x2.2. Jakieś opinie o aktualnym stanie Black Chilli? Nadal czuć że są to opony Premium? Jedyne co mi w nich nie pasuje, to że są dość wąskie ( miałem przez chwile zwykłe zwijane). Drugi pomysł to Wolfpack Speed 2.25. Jeździł ktoś z Was na nich? Mam sprawdzony model Cross, ale to trochę inna opona. Jakieś inne propozycje? Nie pamiętam jaka szerokość mi wejdzie do tego roweru, ale miałem Maxxis Forekaster 2.4 i się mieściły, z tym że one były dość wąskie jak na ten rozmiar. Tak więc uznajmy że realne 2.3 jest do zaakceptowania. Obręcze mają 29 mm wewnątrz. Lubię duży "balon", bo jeżdżę na niskim ciśnieniu. Jeżdżę pod Warszawą, sporo asfaltu, dużo ubitych leśnych ścieżek, raczej nic więcej. Trwałość jest drugorzędnym tematem. Trail to rower trzeci w kolejce do jazdy, więc jeżeli zrobię nim 500-1000 km na sezon, to będzie to już dobry wynik. @wkg Ty żyjesz? Polecasz coś na okolice Otwocka?
cervandes Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Miszelinki Force XC z deca? Mnie teraz kusi spróbować Force XC, ale nie wiem czy dam radę zjechać do końca sezonu drugi komplet mezcali G+. Kiedyś miałem Michelin i bardzo ale to bardzo byłem zadowolony z jakości.
Gość Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Miałem kiedyś jakieś Michelin i w życiu nie jechałem na wolniejszej oponie. Tylko czy to była kwestia opony, czy bieżnika...
Gość Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 25 minut temu, skom25 napisał: Ty żyjesz? Też zadałem to pytanie , prawie 3 miesiące temu? mam na nieużywanych kołach Cross King , chyba cx
MikeSkywalker Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Kenda SBE, wersję sobie wybierz, ja mam najtańsze drutówki i jestem przezadowolony. Race Kingi też klasyka gatunku, ale według mnie na asfalcie opory są bardziej odczuwalne.
TheJW Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 CST Jack Rabbit II Pro. Na szybszej oponie z bieżnikiem nie jeździłem. Świder i ścieżki nad Wisłą się na nich przelatuje. Wolfpacki są polecane przez wielu lokalnych (i nie tylko) "koni" na fanpejdżach, ale myślę, że więcej w tym sponsoringu, niż prawdy. Są bardzo podobne do Schwalbe. Dla mnie Cross wygląda jak RoRo. Patrząc po bieżniku, to najszybsza wydaje się Speed.
Dokumosa Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Odnośnie RK RS - tak, nadal to ta sama dobra mieszanka BC. Na dojazdy jednak szybsze są zwykle zwijane. W terenie póki nie jest wilgotno różnicy prawie nie ma. RS/PT lepiej sobie radzą na wilgotnych kamieniach korzeniach.
Gość Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Miałem zwykłe zwijane i nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. Miałem odczucie że są jakby "plastikowe". Zupełnie inne niż zwijane które miałem pod 26'.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 30 Grudnia 2021 Mod Team Napisano 30 Grudnia 2021 Pewnie z CST B-Trail mało opon wytrzyma porównanie w kategoriach : małe opory, niska masa, uniwersalność - co najmniej kilku znanych, czy wręcz czołowych zawodników wypowiada się o niej pozytywnie, także o tym, że na bardziej wymagających trasach też się sprawdza ( Batek w Wałbrzychu i Wiśle ), ale to już chyba głównie kwestia skill'a... Także nie namawiam, żeby nie było na mnie, choć jak bierzesz pod uwagę szybkość...
Dokumosa Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 12 minut temu, skom25 napisał: Miałem zwykłe zwijane i nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. Miałem odczucie że są jakby "plastikowe". Zupełnie inne niż zwijane które miałem pod 26'. Bo wersja II taka właśnie jest. Ale IMHO to tylko wrażenie. Zjeździłem jednych i drugich trochę. Miałem też przez kilka m-cy RK ProTection z tyłu, bieżnik znikał w oczach na twardym (nie tylko na asfalcie).
Imar Napisano 30 Grudnia 2021 Napisano 30 Grudnia 2021 Wrzuciłem do mojego Procalibra Maxxis Ardent Race 3C EXO mieszanka maxx speed 29x2,35. Jestem zachwycony tymi oponami. Dobrze się toczą, mam pełną kontrole nad rowerem. Wcześniej miałem założone B-Trail. Trochę błota i walczyłem o życie. Jak będziesz sporadycznie używać tego roweru to zainteresowałbym się czymś tańszym. Ale odrzuciłbym B-Trail.
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 18 godzin temu, skom25 napisał: Miałem kiedyś jakieś Michelin i w życiu nie jechałem na wolniejszej oponie. Tylko czy to była kwestia opony, czy bieżnika... Miałem Force XC, akurat nawet przód Race King 2.25, tył Michelin Force XC. Złego słowa nie powiem, opory toczenia w moim doczuciu porównywanle do Race King ale przyczepność troche lepsza. Ta opona jednak szybko znika bo delikatny i dość rzadki bieżnik przy Twoich przebiegach te szybko to kilka lat
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 9 godzin temu, Imar napisał: Wrzuciłem do mojego Procalibra Maxxis Ardent Race 3C EXO mieszanka maxx speed 29x2,35. Jestem zachwycony tymi oponami. Dobrze się toczą, mam pełną kontrole nad rowerem. Wcześniej miałem założone B-Trail. Trochę błota i walczyłem o życie. Jak będziesz sporadycznie używać tego roweru to zainteresowałbym się czymś tańszym. Ale odrzuciłbym B-Trail. Miałem Maxxis i według mnie te opony to trochę lipa. Jeżeli chodzi o opony, to prawie zawsze kupuję najdroższe na jakie mogę sobie pozwolić.
Alsew Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Pozostaje jeszcze pytanie jaki jest sens ładowania takich kondomów do roweru typu Trail, albo co gorsza jaki jest sens posiadania tego typu roweru na asfalt i ubite leśne ścieżki... Jak robisz na tym rowerze 500 - 1000km/rok to kup Schwalbe ThunderBurt
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Sensu nie ma, teraz to i ja to wiem. Z tymi ubitymi ścieżkami to też trochę przesada, bo tereny typowo pod XC. Wystawiłem go na sprzedaż, ale zainteresowanie zerowe. Także będę nim jeździł i tyle.
Alsew Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Ja tylko napisałem to samo co ty w pierwszym poście... 23 godziny temu, skom25 napisał: Jeżdżę pod Warszawą, sporo asfaltu, dużo ubitych leśnych ścieżek, raczej nic więcej. Trwałość jest drugorzędnym tematem. Trail to rower trzeci w kolejce do jazdy, więc jeżeli zrobię nim 500-1000 km na sezon, to będzie to już dobry wynik. @wkg Tak , bywa czasami się przestrzeli przy zakupie roweru... Jak nie ma zainteresowania to znaczy że cena za wysoka 😉 A wracając do tematu opon jeśli Race King ci za bardzo "terenowy" to ThunderBurt powinien być w punkt. Masz jeszcze Conti Speed King, Vittoria Terreno i różne tego typu wynalazki...
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Czemu się nie sprzedaje, tego nie wiem. Nie oddam roweru za pół darmo. Tak, wiem. Po prostu walnąłem skrótem myślowym jeżeli chodzi o teren.
Alsew Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Może wiosną uda się sprzedać... Rozumiem że typowy rower XC byłby lepszym rozwiązaniem. Czasami lepiej trochę więcej stracić, niz mieć świadomość, że nie jest tak jak być powinno. Jeśli ten rower służy do okazyjnej jazdy i jak trafi się okazja, pewnie go sprzedasz, to pytanie czy warto inwestować 400-500 zł w inne opony tym bardziej że na tych Wolfpack zapewne da się jeździć.
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 No też zaczynam dochodzić do tego wniosku. Pomyślę, mam czas. Ogólnie Trail to drugi rower gdy wracam do domu, pierwszy jest Gravel. Na codzień mam Singla w Warszawie, ale pewnie z czasem pomyśle o jakiejś szosie. Te Wolfpacki są naprawdę fajne, ale trasy w okolicy mi się już znudziły. Żeby dojechać do czegoś sensownego, trzeba zrobić około 15km po asfalcie, co zbyt fascynujące z takim bieżnikiem nie jest.
leejoonidas Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Jak się chce sprzedać rower to się w niego już nie inwestuje, należy myśleć nad tym które lepsze części z niego wymontować i czym gorszym i tańszym to zastąpić, po takiej operacji będziesz mógł obniżyć cenę sprzedawanego roweru. Bo cena czyni cuda i jest głównym wyznacznikiem dla kupującego a potem dopiero z jakich gratów jest złożony rower. Lepsze zdemontowane graty możesz sprzedać, co jest o wiele łatwiejsze i szybsze.
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Wiesz, ja wystawiłem go na sprzedaż na zasadzie "może ktoś się trafi". Jak nie, to trudno, jeździ mi siè na nim dobrze. Po prostu gdybym sprzedał, to bym poszukał czegoś innego. A jak jest, to jest, będę nim jeździł.
Gość Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Godzinę temu, leejoonidas napisał: Jak się chce sprzedać rower to się w niego już nie inwestuje, należy myśleć nad tym które lepsze części z niego wymontować i czym gorszym i tańszym to zastąpić, po takiej operacji będziesz mógł obniżyć cenę sprzedawanego roweru. Bo cena czyni cuda i jest głównym wyznacznikiem dla kupującego a potem dopiero z jakich gratów jest złożony rower. Lepsze zdemontowane graty możesz sprzedać, co jest o wiele łatwiejsze i szybsze. To nie są przecież jakieś kosmiczne inwestycje. Wychodzę z założenia, ze jak najlepsze opony mi się "należą" niezależnie ile razy mam na rowerze jezdzić. Choćby miało to być raptem kilka jazd przed ewentualną sprzedażą. A te Michelin Force XC to serio w moim przekonaniu do rozważenia. Chodzi mi o ten model : https://www.decathlon.pl/p/opona-do-roweru-mtb-29x2-25-michelin-force-xc-perf-tubeless-ready/_/R-p-X8625544 wiem ze są inne o podobnej nazwie
Brombosz Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Ja jestem bardzo zadowolony z WTB Trail Boss 2,4 w wersji Light, ale to jednak jest już opona na jakieś przewyższenia. Jej szybkość bardziej czuć jadąc 40km/h dzikim singlem, niż kręcąc po płaskim lesie.
KSikorski Napisano 31 Grudnia 2021 Napisano 31 Grudnia 2021 Ja bym kupił ramę xc i szybkie opony, skok recona można skrócić, szybkie opony, a wolfpaki i ramę dusta na olx.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 1 Stycznia 2022 Mod Team Napisano 1 Stycznia 2022 @Brombosz Przecież Trail Boss są dedykowane na błoto... To już lepiej Ranger'y ( mam, ale za mało na nich jeździłem póki co ).
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.