aux84 Napisano 18 Grudnia 2021 Napisano 18 Grudnia 2021 Dzień dobry. Chciałbym kompleksowo przeserwisować amortyzator Rock Shox 30 Gold Air RL 100 mm z roweru Ghost Takana 7 2016 (taki jak ten) . Amortyzatora od nowości pewnie nikt nie serwisował a problemem jest to, że przestała działać blokada skoku (i nie jest to kwestia naciągu linki). Zanim się zabiorę za rozkręcanie chcę się upewnić w co powinienem się zaopatrzyć i czy wszystko mam: - pompka do amortyzatorów - komplet uszczelek (takie jak te będą ok?) - olej (musi być Rock Shox 15wt ?, taki jak ten? Ile powinienem go zamówić? 100ml 200ml ?) - smar mechaniczny - benzyna ekstrakcyjna/alkohol izopropylowy Coś jeszcze? Klucze wszystkie mam. Cytuj
Gość Napisano 18 Grudnia 2021 Napisano 18 Grudnia 2021 Ilość i typ oleju masz w dokumentacji RS. Tak samo zestaw serwisowy. Smar raczej polecam dedykowany, ma inną konsystencję niż te typowe smary przemysłowe. Swoją drogą, 6 lat bez serwisu nie wróży nic dobrego. Cytuj
Mod Team sznib Napisano 18 Grudnia 2021 Mod Team Napisano 18 Grudnia 2021 Smar na uszczelki kurzowe: https://allegro.pl/oferta/smar-sram-butter-slickoleum-20ml-do-piast-amort-11109725265 na oringi: https://allegrolokalnie.pl/oferta/pm600-militarny-grease-rock-shox-10ml do tłumika olej to raczej 5WT. Do dolnych goleni 15WT, tu możesz nawet tani Amortyzol kupić: https://allegro.pl/oferta/orlen-amortyzol-15-wl-150-olej-do-amortyzatorow-1l-6776506207 Cytuj
Dokumosa Napisano 18 Grudnia 2021 Napisano 18 Grudnia 2021 W tym ustrojstwie sprężyna powietrzna ma konstrukcję jak w reconie. Nie smaruje się smarem więc zakup pm600 nie potrzebny. Oring i, które nie pracują (pod krokami i na korpusie tłumika kompresji) można miźnąć sram butterem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.