Chleje24na7 Napisano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 Czy ktoś w tym tygodniu zamawiał coś z sbike.pl? W poniedziałek zamówiłem stojak i od tego czasu zero kontaktu ze strony sklepu, telefon leży, a na maile też nie odpowiadają. Ostatni raz zamawiałem tam w 2019 i byłem bardzo zadowolony z poziomu obsługi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 A na fejsie weź napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 3 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 też lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulk14 Napisano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 Ja mam z nimi takie doświadczenie, że ceny często mają niezłe, ale kontakt kuleje i często to co jest widoczne jako na stanie w sklepie, to tak naprawdę tego nie ma. Po paru dniach dostawałem info, że tego i tamtego nie ma i pytanie czy chcę realizować pozostałą część zamówienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 Ty kupiłeś to teraz oni muszą kupić Jak by mieli magazyn i na tym magazynie towar to pewnie by te ceny nie były tak atrakcyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 3 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 bardziej chodzi mi o brak kontaktu, niż o termin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seczuan Napisano 3 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2021 Kupowałem od nich kilka razy nie było problemu z dostawą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 6 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2021 Podsumowując: mija 8 pełnych dni roboczych i nie odpowiadają na telefon/maile. W środę jak nic się nie ruszy zgłoszę wyłudzenie na policję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 7 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2021 14 godzin temu, dure napisał: A może twoje maile trafiają im do Spamu? Zaczyna się wybielanie sklepu. Dokładnie tak samo, gdy ja opisałem z nimi swoją przygodę. 8 dni i brak realizacji zamówienia, to nie jest normalne, nawet przy dropie, coś tam ewidentnie nie gra. Dure, zapytaj oficjalnie na PW o numer zamówienia, a potem weź ogarnij kogoś u siebie, bo nie najlepiej to o was świadczy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 8 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 Poniżej dowód jak elegancko wprowadzają w błąd 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chleje24na7 Napisano 8 Grudnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 Podsumowanie: - moje zamówienie Zamówienie 29/11 i niby był stojak na stanie. - 31/11 - 6/12 rzekoma inwentarka w Shimano - 6/12 otrzymałem mail o 21:30, z poprzedniego posta - kartka z kartonu z datą zamówienia Czyli nawet jeżeli była w Shimano inwentarka od 31/11 to sklep zapewniał, że wysyłka w 24h i miał czas 29/11 i 30/11 zamówić przedmioty. DLa mnie śmierdzi to nieuczciwą konkurencją Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 8 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2021 Takich sklepów jest multum...sprzedają wszystko jak leci, a na magazynie może połowa oferowanych indeksów. Swoją drogą jak im się to opłaci? Zamówili w Shimano specjalnie stojak pod Ciebie bo wygląda, że nawet tego nie przepakowali ( stąd wz z shimano) Za wysyłkę muszą zapłacić 16 zł. Cena stojaka na sklepie BARDZO BARDZO atrakcyjna. Nie wiem jakie rabaty mają wypracowane ale rentowność tej transakcji orbituje w granicach zera...jeśli nawet nie poniżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2021 Co się stało, że mój wpis został skasowany, jak i komentarz usera, którego dotyczył. Czyżby sbike skumał, że widać ich działania wybielające sklep i postanowił działać. Skoro temat dotyczył sbike, to zrobiłem wpis zgodnie z tematem, a ktoś z adminów/modów bez słowa wyjaśnienia skasował. Nieładnie z waszej strony Panowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2021 No faktycznie...jeden post zniknął na pewno 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 9 Grudnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2021 (edytowane) Jego wpis z 6.12.2021 o 18:50 i mój z nocy ze screenami pokazującymi jak imć obywatel wybiela i promuje sbike na forum. Spoko, cenzura i tu trafiła. A dodam, że jak kiedyś prosiłem o skasownie swoich dwóch wpisów to było info, że nie skasują, bo zaburzy to ciągłość wypowiedzi (bo odnosili się potem do tego). A tu można? Można Edytowane 9 Grudnia 2021 przez Q_u Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal2008 Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 (edytowane) kupował ktoś coś od nich w ostatnim czasie? na wiadomości e-mail obecnie odpisują bardzo szybko, chcę zamówić trochę części dlatego pytam jak to wygląda teraz? Edytowane 6 Grudnia 2023 przez Michal2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 Zerknij na komentarze w allegro. W listopadzie 5 negatywów z opisem opóźniona wysyłka lub brak towaru. Czyli pewnie mniejszą lub większą część ofert mają na magazynie dostawcy Ty zamówisz to oni zamówią. Co będzie to dostaniesz kiedyś tam, co nie będzie to nie dostaniesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 Z tymi oszustami i policją to bym nie przesadzał. Ale coś jest nieteges to fakt. Kiedyś od nich kupowałem i nie było problemu, ale potwierdzam, oststnio coś z Shimano już nawet niepamiętam co, niby na stanie, do koszyka, kupione, zapłacone a na drugi dzień, że nie ma i nawet nie pytali, zwrócili od razu kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecio Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 Z dwa tygodnie temu u nich miałem kupić coś co było na stanie. Na następny dzień dostałem maila ,że towar nie dostępny i nie ma szans bo u dystrybutora też nie ma . Zapytali czy chce anulować zamówienie. Po potwierdzeniu mojej rezygnacji na drugi dzień miałem kasę z powrotem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lewocz Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 Tak to se każdy może handlować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hulk14 Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 Jak zależy na czasie, to raczej trzeba inny sklep wybrać. Ceny dobre, ale raz zrealizują (nie w tempie ekspresowym) zamówienie, a raz nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Thomass13 Napisano 6 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2023 Przed zakupem w jakimś sklepie dobrze jest sprawdzić komentarze ewentualnie na Google wyszukać. Właśnie o tym sklepie nie jedna akcja była że towar zamówiony nie wysyłali. Dlatego takie sklepy omijam szerokim łukiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rumcajs. Napisano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2023 Przecież każdemu oddali hajs więc po bo obrzucać sklep błotem. Jeszcze pewnie towar psi grosz a nie coś poważnego. Przez takich jak wy sklepy tracą klientów. A jak nie pasuje to zamawiać na allegro gdzie jest ochrona kupujących. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2023 Sklepy jakiś czas działają jak szwajcarski zegarek a potem nagle coś się zmienia i np mrożą cudze pieniądze ma dłuższy czas, albo oszukują w korespondencji czy kontakt się rwie. Akurat ten sklep zawsze lubiłem. Ale jeśli coś się u nich posypało , albo nie ogarniają wzmożonych zamówień w grudniu warto się ostrzegać. Mnie kilka lat temu ostatecznie zniechęciła Bolestacja, a w momencie felernego zakupu w sieci wisiały już psy na nich ( nie śledziłem) i zagotowali mnie fatalnym traktowaniem oraz czekaniem na zwrot kasy i telefonami żeby łaskawie oddali , ( obienice, jutro, w poniedziałek itp…) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 7 Grudnia 2023 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2023 (edytowane) Ja miałem dokładnie z Biedastacją takie problemy jak ty onegdaj. Przez lata ich przez to omijałem. Ale oststnio mieli w dobrej cenie zaciski XT, była info, że na magazynie i dałem im drugą szansę (notabene właśnie te zaciski w S-Bike kupiłem bo cena jeszcze lepsza, ale nie było/zwrócili). No i z Biedastacji wysłali, w 2 dni u mnie czyli mieli na stanie, potem jeszcze ankiety czy zadowolony itp. Może sobie wzięli do serca pełno negatywnych opinii i pracują nad tym. Swoją drogą zawsze się zastanawiałem jak to jest z punktu widzenia prawa odnośnie tego co teraz bardzo częste w E sklepach i tak chyba właśnie ten S-Bike działa. Wiem że nie mam jako firma towaru ,więc nie mam prawa własności do niego, a go sprzedaję? Edytowane 7 Grudnia 2023 przez Mentos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.