Skocz do zawartości

[sbike.pl] Problem z zamówieniami/kontaktem


Rekomendowane odpowiedzi

Ja mam z nimi takie doświadczenie, że ceny często mają niezłe, ale kontakt kuleje i często to co jest widoczne jako na stanie w sklepie, to tak naprawdę tego nie ma. Po paru dniach dostawałem info, że tego i tamtego nie ma i pytanie czy chcę realizować pozostałą część zamówienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, dure napisał:

A może twoje maile trafiają im do Spamu?

Zaczyna się wybielanie sklepu. Dokładnie tak samo, gdy ja opisałem z nimi swoją przygodę. 8 dni i brak realizacji zamówienia, to nie jest normalne, nawet przy dropie, coś tam ewidentnie nie gra. Dure, zapytaj oficjalnie na PW o numer zamówienia, a potem weź ogarnij kogoś u siebie, bo nie najlepiej to o was świadczy.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podsumowanie:

- moje zamówienie Zamówienie 29/11 i niby był stojak na stanie.

- 31/11 - 6/12 rzekoma inwentarka w Shimano 

- 6/12 otrzymałem mail o 21:30, z poprzedniego posta

- kartka z kartonu z datą zamówienia5x3r1z.jpg

Czyli nawet jeżeli była w Shimano inwentarka od 31/11 to sklep zapewniał, że wysyłka w 24h i miał czas 29/11 i 30/11 zamówić przedmioty.

 

DLa mnie śmierdzi to nieuczciwą konkurencją

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takich sklepów jest multum...sprzedają wszystko jak leci, a na magazynie może połowa oferowanych indeksów. Swoją drogą jak im się to opłaci? Zamówili w Shimano specjalnie stojak pod Ciebie bo wygląda, że nawet tego nie przepakowali ( stąd wz z shimano) Za wysyłkę muszą zapłacić 16 zł. Cena stojaka na sklepie BARDZO BARDZO atrakcyjna. Nie wiem jakie rabaty mają wypracowane ale rentowność tej transakcji orbituje w granicach zera...jeśli nawet nie poniżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co się stało, że mój wpis został skasowany, jak i komentarz usera, którego dotyczył. Czyżby sbike skumał, że widać ich działania wybielające sklep i postanowił działać. Skoro temat dotyczył sbike, to zrobiłem wpis zgodnie z tematem, a ktoś z adminów/modów bez słowa wyjaśnienia skasował. Nieładnie z waszej strony Panowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jego wpis z  6.12.2021 o 18:50

i mój z nocy ze screenami pokazującymi jak imć obywatel wybiela i promuje sbike na forum.

Spoko, cenzura i tu trafiła.

 

A dodam, że jak kiedyś prosiłem o skasownie swoich dwóch wpisów to było info, że nie skasują, bo zaburzy to ciągłość wypowiedzi (bo odnosili się potem do tego). A tu można? Można ;)

Edytowane przez Q_u
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zerknij na komentarze w allegro. W listopadzie 5 negatywów z opisem opóźniona wysyłka lub brak towaru.  Czyli pewnie mniejszą lub większą część ofert mają na magazynie dostawcy :)  Ty zamówisz to oni zamówią. Co będzie to dostaniesz kiedyś tam, co nie będzie to nie dostaniesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi oszustami i policją to bym nie przesadzał. Ale coś jest nieteges to fakt. Kiedyś od nich kupowałem i nie było problemu, ale potwierdzam, oststnio coś z Shimano już nawet niepamiętam co, niby na stanie, do koszyka, kupione, zapłacone a na drugi dzień, że nie ma i nawet nie pytali, zwrócili od razu kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z dwa tygodnie temu u nich miałem kupić coś co było na stanie. Na następny dzień dostałem maila ,że towar nie dostępny i nie ma szans bo u dystrybutora też nie ma . Zapytali czy chce anulować zamówienie. Po potwierdzeniu  mojej rezygnacji na drugi dzień  miałem kasę z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepy jakiś czas działają jak szwajcarski zegarek a potem nagle coś się zmienia i np mrożą cudze pieniądze ma dłuższy czas, albo oszukują w korespondencji czy kontakt się rwie. Akurat ten sklep zawsze lubiłem. Ale jeśli coś się u nich posypało , albo nie ogarniają wzmożonych zamówień w grudniu warto się ostrzegać. 
Mnie kilka lat temu ostatecznie zniechęciła Bolestacja, a w momencie felernego zakupu w sieci wisiały już psy na nich ( nie śledziłem)  i zagotowali mnie fatalnym traktowaniem oraz czekaniem na zwrot kasy i telefonami żeby łaskawie oddali , ( obienice, jutro, w poniedziałek itp…)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem dokładnie z Biedastacją takie problemy jak ty onegdaj. Przez lata ich przez to omijałem. Ale oststnio mieli w dobrej cenie zaciski XT, była info, że na magazynie i dałem im drugą szansę (notabene właśnie te zaciski w S-Bike kupiłem bo cena jeszcze lepsza, ale nie było/zwrócili). No i z Biedastacji wysłali, w 2 dni u mnie czyli mieli na stanie, potem jeszcze ankiety czy zadowolony itp. Może sobie wzięli do serca pełno negatywnych opinii i pracują nad tym.

Swoją drogą zawsze się zastanawiałem jak to jest z punktu widzenia prawa odnośnie tego co teraz bardzo częste w E sklepach i tak chyba właśnie ten S-Bike działa. Wiem że nie mam jako firma towaru ,więc nie mam prawa własności do niego, a go sprzedaję? 

Edytowane przez Mentos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...