Gość Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 Rozglądam się za oponami do Single Speed, do którego wkładam baranka. Będę jeździł po mieście, stąd rozmiar 32c. Fabrycznie jest jakiś no name z Decathlon, z oplotem 30TPI. Znalazłem Continental Grand Sport Race 32c w wersji zwijanej. Jakieś opinie na ich temat? One są wyżej w hierarchii od Ultra Sport? Miałem kiedyś model Grand Prix i jakoś mnie nie powaliły na kolana, więc nie wiem co o nich sądzić. Jakieś alternatywny w 32c MAKSYMALNIE do 100 zł za sztukę?
Mihau_ Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 Miałem je jako fabryczne w poprzednim rowerze, obecnie jeździ na nich moja dziewczyna. Generalnie spoko opona, dobra odporność na przebicia. Jedyna alternatywa do 100 to imo duro ale one będą słabiej na mokrym trzymać
Gość Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 No i chyba cena nieco wyższa. Szkoda mi pakować droższe opony do roweru za 1100 zł EDIT: Duro. Coś mi się pomieszało że piszesz o Tufo. Nie ma tych Duro w rozmiarze 32c, albo ja nie widzę. Continental też odpada. Została jedna sztuka, a 28c są już droższe i nie do końca chce ten rozmiar...
Sil_afein Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 A może jakieś Goodyear? W połowie sezonu zamontowałem u siebie ich najwyższy model opony i jestem pozytywnie zaskoczony. Słyszałem, że te modele całoroczne też są bardzo dobre, a cenowo wychodzą lepiej niż Conti.
MikeSkywalker Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 A ja Conti nie polecam Tak jak wiele osób chwali te opony, czy Ultra Sporty czy Grand Prix, tak samo dużo osób ciągle przychodzi po nowe bo łapie kapcie. Ale mowa o takich typowo szosowych. Wersje ciężkie, "Plus" są okej i dają radę na różnych śmieciach. Raczej w tę stronę bym szedł, ciężkich opon miejskich, z wkładkami, drutówek, niż zwijanych, które są do innych zastosowań. O ile to ma być taki rower do codziennego tłuczenia a nie z nastawieniem na rekreację. Tania, poczciwa Ride Tour też jest super, ale to już coś z półki opon uniwersalnych. W 100% podpiszę się pod tą https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/części-rowerowe/komponenty-rowerowe/opony-rowerowe/opony-szosowe/opona-szosowa-bontrager-aw1-hard-case/p/11024/ Idzie coś nawet ugrać z tej ceny u dealerów Treka, wkładka Hard Case daje radę świetnie. Z opony byłem bardzo zadowolony. Dwa sezony dojazdów do pracy, żadnej gumy. A na Ultra Sportach w pierwszym miesiącu dojazdów były trzy.
Gość Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 Ja miałem Grand Prix i przeciąłem je po 150 km. No ale one chyba nie miały tej wkładki.
itr Napisano 23 Listopada 2021 Napisano 23 Listopada 2021 Vitoria Zaffiro albo nawet zwykły maraton, na teraz jazda na nich to przyjemność, dopiero jak wróci ciepło czysto i słońce można założyć lekkie gumy i od razu wróci szybkość i wiatropylność.
JWO Napisano 24 Listopada 2021 Napisano 24 Listopada 2021 Jeżeli Grand Prix to 4 Season, a nie GP5000. GP5000 to "ścigacka" opona i ona znika nawet jak rower stoi Ja mam GP 4Season (na tyle) i Schwalbe Marathon Supreme (na przodzie), obie 32c. 10000km po terenach miejsko-podmiejskich i nic się nie dzieje. Schwalbe miałem też wymienić na GP, ale okazała się wyjątkowo trwała
Gość Napisano 23 Grudnia 2021 Napisano 23 Grudnia 2021 @itr wrócił temat opon. Ja potrzebuję coś na lato, do miasta, ale do normalnej jazdy po DDR a nie z punktu A do B żeby tylko jakoś się dotoczyć. Które Zaffiro polecasz? Bo widzę że są zwijane Zafirro i Zafirro PRO V G2.0. Nie wiem czym się różnią, ale obydwie mają dość kontrowersyjne 26TPI.
itr Napisano 28 Grudnia 2021 Napisano 28 Grudnia 2021 Ooo ... dobrze sprawdzę moją i napiszę , pozdrawiam !
itr Napisano 28 Grudnia 2021 Napisano 28 Grudnia 2021 wersja, którą mam to Opona Vittoria Zaffiro 700x28C zwijana OEM na allegro np ekstreme czyli chyba kupiłem bezpośrednio w Biosternie. Cena z przesyłką wyszła mi taka sama jak z allegro W komentarzach pojawia się info że jakieś spękania się pokazują, na bokach ale u mnie nie .Warto zachować paragon Moja opona trzyma kształt , ma dobrą mieszankę, iluzja trwałej opony wciąż trwa, np kiedy jedzie się po żwirze. Jest taka do spokojnej jazdy a nie ścigania z kolegami na szosówkach. Szerokość 28 bardzo na plus. Miałem 23mm i była bez gumy ( nigdy) drutowa. Ale była na reklamacji wymianie, w Dekathlonie, pierwsza miała katastrofalne bicie po kilku dniach z ciśnieniem. coś się w niej rozlazło . Dopiero z innej serii trafiła się ta dobra i na lata. Mam jedną sztukę nową mogę okazać do podotykania, ta na kole schowana na czas śniegu. Grudzień na maratonach 23 i 28.
itr Napisano 28 Grudnia 2021 Napisano 28 Grudnia 2021 No to grubo, będzie Pan zadowolony, mam nadzieję...
Gość Napisano 29 Grudnia 2021 Napisano 29 Grudnia 2021 Pierwsze "macanie" sprawia pozytywne wrażenie. Guma sprawia wrażenie gumy, a nie plastiku. Zobaczymy w sezonie
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.