halo107 Napisano 22 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2021 Witam, mam problem po serwisie amortyzatora. Po rozebraniu komory powietrznej w celu konserwacji po sezonie i złożeniu wszystkiego, okazało się że amortyzator nagle ma 120mm skoku gdzie oryginalnie było 100mm. Dystans na tłoku jest na swoim miejscu, sprawdzane kilkukrotnie z dokumentacja. Po wyjęciu go i złożeniu amortyzatora pojawia się 140mm. Uszczelnienia są całe, w środku nie wygląda aby coś było pęknięte, uszkodzone. Będę wdzięczny jeżeli ktoś podpowie co może być przyczyną, skończyły mi się pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 22 Listopada 2021 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2021 (edytowane) Jedyne co może być to zła kolejność elementów na shafcie (jeśli nic nie zgubiłeś) albo wypadł pierścień Segera na którym opiera się prowadnica shaftu w goleni. W sektorze montuje się tokeny skoku (travel spacers) pod tłokiem komory negatywnej. W reconie nad. Ale... prawdziwe sektory miały skok min. 120mm. Te o skoku mniejszym mają shaft z recona i tam tokeny włażą nad tłok komory neg. Str. 24 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.servicearchive.sram.com/sites/default/files/techdocs/gen.0000000005948_service_manual_2019-2020_sektor_english_rev_a.pdf&ved=2ahUKEwilmuKxgK30AhWLjosKHVK1CnYQFnoECAQQAQ&usg=AOvVaw1R7MvyujSZRdpcqymkl1qK Edytowane 22 Listopada 2021 przez Dokumosa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.