Skocz do zawartości

[koła] Scott Speedster 40 - wymiana koła z obręczą Syncros Race 23

Tomaszk1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień Dobry

Kupiłem używany rower Scott Speedster 40. Ma założone koła: obręcz Syncros Race 23 i opony Schwalbe Durano Plus. Niestety na przednim kole są dość głębokie rysy i w czasie hamowania słychać ja "zdzierają" okładziny. Hamulce oczywiście szczękowe.

Nie mam zbyt dużego doświadczenia, a chciałbym wymienić koło (lub obydwa).  Chciałem początkowo wymienić koło na identyczne, jednak nigdzie nie mogę znaleźć identycznej obręczy.

Co moglibyście polecić w rozsądnej cenie?

Pozdrawiam

Tomasz

Napisano

Wątpię żebyś znalazł identyczne. Zresztą i tak pewnie nie były najwyższych lotów.

Co to jest rozsądna cena? 

Napisano
3 minuty temu, Tomaszk1 napisał:

Niestety na przednim kole są dość głębokie rysy i w czasie hamowania słychać ja "zdzierają" okładziny. Hamulce oczywiście szczękowe.

wklej no zdjęcie tych rys.... coby się nie okazało że w nowych będziesz miał te same po 1 tyg śmigania.

.........może trzeba przeszlifować/zmienić okładziny, delikatnie wygładzić obręcze.

Napisano

Oczywiście dołożę zdjęcie po powrocie do domu. Rysy są głębokie o nieregularnych krawędziach. Są trzy, w kierunku osi koła na metalowym pasku o który trą klocki. Wygląda na jakieś dramatyczne zajście w życiu tego koła.

Napisano

Drobny papier ścierny i wygładzić. Ja bym tak zrobił. Będzie mniej albo wcale szarpało podczas hamowania. Wygląda mi to na pokaleczenie podczas ściągania opony....nieudolne. 

Napisano

Ale dramat... Strach pomyśleć jakie są inne kwiatki w tym rowerze.

Nie wiem co się stało z tymi kołami, ale nie wiem co trzeba zrobić żeby je tak uszkodzić. 

Ja bym na nich nie jeździł. W szosie ciśnienie jest wysokie, a ścianki są jednak uszkodzone dość znacznie.

Napisano

Zmasakrowane konkretnie

Z gotowców możesz zerknąć np. na fiulcrum 6, fulcrum 7. Będą też podstawowe aksiumy i vision 30/35