Skocz do zawartości

[Koszyk] Elite Vico Carbon

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej,

Ma ktoś z Was koszyk Elite Vico Carbon w wersji błyszczącej? Mam na myśli nowszy model, taki jak poniżej.

KOSZYK-ELITE-VICO-EL0156150.jpg

Jak jest wykończony? Jest w pełni czarny, czy lakier jest bezbarwny i widać strukturę tworzywa?

Napisano

Ja jestem fanem koszyków podzielonych środkiem:

Syncros Coupe Cage 1.0 

Syncros COUPE CAGE 1.0 BOTTLE CAGE, Black Matt

Tacx Ciro/Deva 

T6500-01_Ciro-white_Maint6154

Dlaczego???? Bardzo dobrze trzymają bidony i lekko się je wkłada/wyciąga. Połączenie je środkiem strasznie utrudnia ich współpracę (kosz-bidon)

Poza tym otwarta konstrukcja zdecydowanie lepiej radzi sobie z różnymi bidonami (różnych producentów)

Ja mam devę i bardzo dobrze działa z bidonami elite, tacx, kellys, giant, syncros. Polecam.

Napisano

A jakie masz bidony od Elite? Fly?

Miałem zamówiony CIRO ale anulowałem, bo nie byłem pewny jak sobie z nimi poradzi, a nie będę dokupował kolejnych od Tacx ( którego przejął Garmin swoją drogą i bidony jakoś znikają...)

Napisano

Prawdę mówiąc to... miałem/ mam Custom Race, Custom Race Plus, Paron ( poprzednik Cannibal zdaje się), Vico Carbon ( poprzedni model)... i moje pytanie jest jednak ściśle powiązane wykończeniem nowego Vico Carbon :P 

Napisano

@woojj a jak Tacx wypada pod kątem niszczenia bidonów?

Niby to tylko bidon, ale trochę wkurza jak się kupuje nowy, a dosłownie po pierwszej jeździe jest już cały porysowany...

Moje wszystkie bidony Elite wyglądają jakby się je tarło grubym papierem ściernym, a mało który ma więcej niż rok...

Napisano

A niby jak mają wyglądać skoro się nimi trze o koszyk, częśto jeszcze ubrudzone piachem/błotem? ;)

Ja rozumiem poczucie pewnej estetyki, ale to już sa naprawdę tak wydumane "problemy" że życia szkoda żeby się tym zajmować :)

Napisano
1 minutę temu, m0d napisał:

A niby jak mają wyglądać skoro się nimi trze o koszyk, częśto jeszcze ubrudzone piachem/błotem? ;)