Gość Napisano 17 Listopada 2021 Napisano 17 Listopada 2021 Hej, Ma ktoś z Was koszyk Elite Vico Carbon w wersji błyszczącej? Mam na myśli nowszy model, taki jak poniżej. Jak jest wykończony? Jest w pełni czarny, czy lakier jest bezbarwny i widać strukturę tworzywa?
woojj Napisano 18 Listopada 2021 Napisano 18 Listopada 2021 Ja jestem fanem koszyków podzielonych środkiem: Syncros Coupe Cage 1.0 Tacx Ciro/Deva Dlaczego???? Bardzo dobrze trzymają bidony i lekko się je wkłada/wyciąga. Połączenie je środkiem strasznie utrudnia ich współpracę (kosz-bidon) Poza tym otwarta konstrukcja zdecydowanie lepiej radzi sobie z różnymi bidonami (różnych producentów) Ja mam devę i bardzo dobrze działa z bidonami elite, tacx, kellys, giant, syncros. Polecam.
Gość Napisano 18 Listopada 2021 Napisano 18 Listopada 2021 A jakie masz bidony od Elite? Fly? Miałem zamówiony CIRO ale anulowałem, bo nie byłem pewny jak sobie z nimi poradzi, a nie będę dokupował kolejnych od Tacx ( którego przejął Garmin swoją drogą i bidony jakoś znikają...)
Sabarolus Napisano 18 Listopada 2021 Napisano 18 Listopada 2021 Sam posiadam 2 sztuki Elite Cannibal XC i jestem bardzo zadowolony, możesz rzućić okiem.
woojj Napisano 18 Listopada 2021 Napisano 18 Listopada 2021 Mam jakiś termiczny żelowy i trzyma się w devie idealnie (mam go w MTB...) Elite Nanogelite 😉
Gość Napisano 18 Listopada 2021 Napisano 18 Listopada 2021 Prawdę mówiąc to... miałem/ mam Custom Race, Custom Race Plus, Paron ( poprzednik Cannibal zdaje się), Vico Carbon ( poprzedni model)... i moje pytanie jest jednak ściśle powiązane wykończeniem nowego Vico Carbon
woojj Napisano 18 Listopada 2021 Napisano 18 Listopada 2021 szukasz minimalistycznego koszyczka badnij tego syncrosa....22g, dobra cena i delikatny napisik .....wydaje się że da się go usunąć 😉- w nawiązaniu do starego tematu