Skynet Napisano 28 Października 2021 Napisano 28 Października 2021 No i mam dylemat jak w tytule. Dodam, że: - jestem początkującym enduro riderem, - na mega extremalne trasy póki co nie wjadę bo mam obawy, - lubię poskakać na hopkach, - lubię dziury, kamienie i korzenie. Trance 3 da radę, czy inwestować w Reign 2? Help guys!
Wojcio Napisano 29 Października 2021 Napisano 29 Października 2021 Ja mam trance 2 (29") i takoż ma moja córka. Ja mam 51 lat, jestem z natury ostrożny, rzadko odrywam się z rowerem od ziemi - trance jest super dla mnie - wystarczający na zjazdach, efektywny na podjazdach. Mój to 2 - z widelcem fox - i przyznam, że jak tył wydaje się amortyzować perfekcyjnie i zawsze starcza, tak przód mógł by być lepszy. Nic więcej nie chcę. Moja córka ma lat 15 - lubi skakać na hopach, jest bardziej otwarta na szybkość i mimo, że istotnie ode mnie lżejsza, to przy podobnych ustawieniach często dobija zawieszenie, wykorzystuje cały skok, żałuje, że nie ma Reigna i zazdrości koledze co ma widelec 170mm. Jak jedziemy razem, to z górki zostaję z tyłu . Jeździliśmy w tym roku i na naturalnych trasach i na robionych ścieżkach (Bielsko, Kasina, Zawoja, Srebrna Góra, Saalbach, Bad Klainkirschein) na trasach max czerwonych (raz na czarnej i to była dla mnie rzeź). Oceń siebie - Trance jest ścieżkowy, jazda wycieczkowa w górach - podjazdy o własnych siłach, długie wycieczki, na których unika się nadmiernego ryzyka, bo do karetki daleko. Reign jest bardziej Enduro z lotami, dropami i podpieraniem się wyciągami. Pamiętaj, że jest kompromis - Trance X - pomiędzy zwykłym trance a Reignem. A do tego Trance 29 ma mniejszy skok niż 27,5. O jakich rocznikach myślisz?
kipcior Napisano 29 Października 2021 Napisano 29 Października 2021 Jak chcesz się bawić w enduro to idź w rower enduro. Jak kupisz Trance to jasne, że też da radę ale jak Ci się jazda spodoba to za rok będziesz go chciał zmienić.