Yacko Napisano 24 Lipca Udostępnij Napisano 24 Lipca To był SID SL select + z tego co wiem właśnie z race Day występują. Przyznać się - kto mi sprzątnął sprzed nosa towar ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wr81 Napisano 28 Lipca Udostępnij Napisano 28 Lipca W dniu 23.07.2024 o 00:27, wr81 napisał: Zawsze przy rabatach na całość oferty podnosili ceny przynajmniej na część produktów które potem wracały z powrotem gdy kod nie był już aktywny, zobaczymy czy tak będzie i tym razem. Można powiedzieć że zarysowany scenariusz się zrealizował - co nie wyklucza dalszych fluktuacji oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września (edytowane) Co sadzicie ? Cena przyzwoita, ale niska wersja SID. https://www.bikestacja.pl/amortyzator-rock-shox-sid-sl-2p-29-15x110-100mm-diffusion-black-p-24918.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw9Km3BhDjARIsAGUb4ny8NB9PObrJIQ7hDZ7YjN1MjtF5TCIK59JIhktsmS0EE2hDJQw2geYaAukREALw_wcB ewentualnie z Chargerem: https://www.olx.pl/d/oferta/amortyzator-rowerowy-rock-shox-sid-select-29-100-mm-nowy-fv-102-CID767-IDVmcXh.html?isPreviewActive=1&sliderIndex=4 Edytowane 18 Września przez Yacko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Zależy od potrzeb i do jakiego roweru ogólnie. W sensie jak obecny amor jest i tak znacznie gorszy to pewnie. Ale jak masz np. Rebe to trudno powiedzieć. A jaki masz rower tzn rama czy reszta osprzętu, że chcesz sida ogólnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Mam Rebę, ale zastanawiam się nad czymś bardziej czułym (FoX 32 Rhytm pracą mi odpowiadał, ale mało sztywny). Chciałbym też taki amor, gdzie blokada pozwala tylko na minimalny ruch. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Ja mam i Rebe i Sida w dwóch rowerach. Pewnie, ze Sid lepiej pracuje - to się czuje ale przykładowo w ogóle by mi się nie chciało zamieniać tej Reby na Sida mimo lepszej pracy. Ale to kwestia indywidualna. Cena jest fajna taniej nie kupisz - jak chcesz wymieniać to kupuj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Skoro masz Rebę w miarę nową to mógłbyś się odnieść do tematu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Mam blokadę na goleni w Rebie. Po zablokowaniu oczywiście nie jest zablokowany na super sztywno ale jak w przytoczonym temacie przy mocnym uderzeniu koła w podłoże blokada puszcza ale jeśli chcesz konkretnie ile w cm to nie odpowiem - nigdy nie zwracałem uwagi. Poza tym zależy od nierówności na drodze - w co wpadnie koło, szybkości jazdy, masie rowerzysty itd. Ale podczas podjazdu a wtedy jedynie blokuje - właściwie nie przypominam sobie aby blokada puszczała bo jadę wolno i powoli czyli delikatnie dla amortyzatora. Czasem zapomnę odblokować na prostej, już po podjeździe kiedy jadę znacznie szybciej i faktycznie jak koło na cos trafi to cos tam puszcza - ale nie potrafię być precyzyjny w swoim opisie jeśli tego byś oczekiwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Przede wszystkim SID Select to awaryjne badziewie. Jeśli już zmieniać to na coś co ma oddzielne obwody kompresji szybkiej i wolnej - Ultimate RC2 i najlepiej w wersji z chargerem 3.1 ze względu na pełną niezależność tych ustawień (w niższych niż 3 chargerach były to nastawy w pewnym stopniu zależne od siebie z kolei 3 był wadliwy i w ciągu kilku m-cy zastąpiony 3.1). Jeśli pasował ci fox to idź w foxa 34 performance z tłumikiem grip2. Będzie zbliżony sztywnością do Reby/SIDa SL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września 2 minuty temu, marcusling napisał: Mam blokadę na goleni w Rebie. Po zablokowaniu oczywiście nie jest zablokowany na super sztywno ale jak w przytoczonym temacie przy mocnym uderzeniu koła w podłoże blokada puszcza ale jeśli chcesz konkretnie ile w cm to nie odpowiem - nigdy nie zwracałem uwagi. Poza tym zależy od nierówności na drodze - w co wpadnie koło, szybkości jazdy, masie rowerzysty itd. Ale podczas podjazdu a wtedy jedynie blokuje - właściwie nie przypominam sobie aby blokada puszczała bo jadę wolno i powoli czyli delikatnie dla amortyzatora. Czasem zapomnę odblokować na prostej, już po podjeździe kiedy jadę znacznie szybciej i faktycznie jak koło na cos trafi to cos tam puszcza - ale nie potrafię być precyzyjny w swoim opisie jeśli tego byś oczekiwał. Ja sprawdzam w ten sposób, ze wciskam przedni hamulec i mocno naciskam na kierownice. Na oringu widzę wtedy jaki skok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Rozumiem - tak nigdy nie sprawdzałem. Przy najbliższej okazji sprawdzę i napisze ile wyszło. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września 4 minuty temu, Dokumosa napisał: Jeśli pasował ci fox to idź w foxa 34 performance z tłumikiem grip2. Będzie zbliżony sztywnością do Reby/SIDa SL. Ze skokiem 100mm to chyba nie widziałem dawno w ogłoszeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Ze skokiem fabrycznym 100mm to egzotyka. Można zmniejszyć skok poprzez wymianę airshaftu (300-400zl). Ale grip2 pracuje lepiej niż cokolwiek z RS. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 18 Września Udostępnij Napisano 18 Września Chciałem do Hardtaila na płaskopolskę więc lekka 100 by pasowała najbardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martingg Napisano 19 Września Udostępnij Napisano 19 Września nie lepiej fox performance? idzie taniej kupic niz te selecty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 19 Września Udostępnij Napisano 19 Września Mógłby być ten FOX jak w dobrej cenie by się trafił, chociaż wydawały mi się mniej sztywne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martingg Napisano 19 Września Udostępnij Napisano 19 Września popatrz na olx moze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 19 Września Udostępnij Napisano 19 Września U Niemców szukaj. Gdzieś były niedawno po 1200zl w przeliczeniu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 22 Września Udostępnij Napisano 22 Września W dniu 18.09.2024 o 23:15, Yacko napisał: Ja sprawdzam w ten sposób, ze wciskam przedni hamulec i mocno naciskam na kierownice. Na oringu widzę wtedy jaki skok. Sprawdziłem oringiem i przy zablokowanej Rebie skok wynosi nie więcej niż 2 cm. Wystarczy wcisnąć mocniej kierownice przy postoju rękami lub podczas jazdy taki maksymalny skok na wybojach przy ręcznej blokadzie ma miejsce. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Yacko Napisano 22 Września Udostępnij Napisano 22 Września Dzięki, ja też sprawdziłem u innych i jest podobnie, jeden kolega twierdził, że się nie ugina, ale za słabo wciskał Z blokadą nowe Reby A9 mają tak samo - powyżej ok 12mm ciągu linki kończy się blokada i jest odblokowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 29 Listopada Udostępnij Napisano 29 Listopada Ultimate Race Day 1. U mnie też padła blokada skoku. Na szczęście amortyzator był jeszcze na gwarancji i tłumik wymieniono mi na Race Day 2. Tak jak już zostało wcześniej napisane, Race Day 1 unikać jak ognia. Mam nadzieję, że dwójki będą bardziej żywotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano 16 Grudnia Udostępnij Napisano 16 Grudnia Wrócił do mnie po serwisie SID Ultimate, gdzie jest wymieniono mi RaceDay 1 na wersję RD2. Przy okazji zrobiony jest serwis zerowy/podstawowy (jak zwał tak zwak). Teraz pytanie: kiedy zrobić kolejny przegląd i w jakim zakresie go zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano Poniedziałek o 16:02 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 16:02 Najlepiej zgodnie z zaleceniami producenta. Co 50h podstawowy i co 200h pełny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
montell81 Napisano Poniedziałek o 18:31 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 18:31 Czyli rozumiem, że kolejny serwis ma być przeprowadzony za 200h czy 150h? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano Poniedziałek o 18:56 Udostępnij Napisano Poniedziałek o 18:56 (edytowane) Serwis pełny, w tym m.in. tłumika za 200h jazdy. W międzyczasie 3 serwisy dolnych goleni (podstawowe) w odstępach 50h. Edytowane Poniedziałek o 18:57 przez Dokumosa 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.