Skocz do zawartości

[detka] Jaka dętka do opony 27.5 1.25-1.40.


adonim85

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Sprawa jest opisana w tytule..

Jest mi potrzebna dętka (x2) do opony 27.5 w rozmiarze od 1.25 minimum do 1.40 maksimum. Bliżej tego 1.25.

Szukałem sam w necie, ale jakoś nic nie wpadło mi w oko. 

Znajdzie się taka dętka w sprzedaży online? 

Napisano
37 minut temu, kipcior napisał:

Jak nie znajdziesz to kup 700c (28") okolice 40mm. Jakiś Continental Tour np.

Właśnie po to tu napisałem abyście pomogli. 

Co do kół 700c. Mogę takie wstawić do ramy ale jedynie z oponą maksymalną 25c.

Dlatego podjęto decyzję żeby jednak zostawić koła 650b ale z względnie cienką oponą (1.25-1.35 maksymalnie). 

Napisano

Przedmówcy chodziło raczej o samą dętkę. Dętka 26x1,25 też się nada, a może nawet lepiej, bo średnica bliższa, a po wstępnym napompowaniu jeszcze się lekko zwiększy.

Jaki wentyl?

Conti jak widzisz wręcz zaleca tę samą dętkę dla kół 26 i 27,5 cala.

Napisano

czyli brać dętke do koła 26 ale o jakiej szerokości? do 1.5? węższą?

26 minut temu, seraph napisał:

Przedmówcy chodziło raczej o samą dętkę. Dętka 26x1,25 też się nada, a może nawet lepiej, bo średnica bliższa, a po wstępnym napompowaniu jeszcze się lekko zwiększy.

Jaki wentyl?

Conti jak widzisz wręcz zaleca tę samą dętkę dla kół 26 i 27,5 cala.

wentyl - typu presta najlepiej jakby był.

Napisano

Podałem Ci wszystko na tacy.

Wpisz sobie w google:

"Schwalbe av12" jeśli chcesz dętkę z zaworem samochodowym,

"Schwalbe sv12" jeśli chcesz dętkę z zaworem presta.

Napisano

Ok. Temat dętki jest względnie załatwiony. 

To pytanie o opony teraz. 

Czy poza modelem Continental Sport Speed ma ktoś jeszcze w kolekcji opony 27.5 x 1.25 (lub nawet 1.20) w cenie do 100 złotych za sztukę? (Schwalbe, Panacer, inny producent). 

Napisano

Czyli to inaczej 27.5x1.25 jak dobrze kojarzę. Może być. Idealna by była 27.5x1.20, ale ta też może być.

Bo ogólnie problem z tyłu w tej ramie na której bazie jest montowany cały rower, jest taki, że opona 27.5x1.35 (650bx35) przy rurze podsiodłowej już praktycznie trze o wychodzące tam te boczne widełki (inaczej - bo bokach nie ma nawet milimetra luzu, a to niebezpiecznie za wąsko jednak - u góry opony jest ok, ale tam jest problem)

Zatem trzeba jednak wstawić węższe opony. Ale nie za wąskie też. Takie 27.5x1.10 to już była by przesada.

===

ok, kupiłem właśnie te opony Vee Tire XCX 650Bx32C. Dzięki.

Waga to 290 gram na sztukę? poważnie? to bardzo mało przecież.

Napisano

Mam kilka opon tej firmy (mtb i szosowe) i zwykle realna waga okazywała się trochę wyższa od tej podanej na opakowaniu, ale myślę że to i tak będą lekkie opony, zwłaszcza za tą cenę. Tak naprawdę to zaawansowane technologicznie opony (wysokie TPI - 120, wzmocniona ścianka boczna Synthesis). Wprawdzie firma nie jest tak znana w Polsce jak Continental czy Schwalbe, ale raczej nie ma się czego wstydzić pod względem jakości wykonania, no i w tym rozmiarze to wielkiego wyboru nie ma.   

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...