KittyWaldus Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 Błagam o pomoc, rower staiger mam 7 przerzutek na kierownicy, dwie zębatki z tyłu jedną większą drugą mniejszą. Nie znam się na tym i nie wiem jak to opisać proszę o pomoc Doszło do zerwania poprzedniego łańcucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molekpl Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 Zrób zdjęcie, bo ja osobiście nie widziałem jeszcze przerzutek na kierownicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KittyWaldus Napisano 27 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 27 Września 2021 Nie mogę dodać bo plik przekracza rozmiar na stronie Molek chodzi mi o to co się przekręca ręką to jest 1234567. Przy pedałach mam zebatke pojedynczą i przy tylnim kole taką malutką zebatke też pojedyncza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 To na kierownicy to jest tylko manetka. Przerzutek to w zasadzie w ogóle nie masz tylko piastę wielobiegową, a ta druga mniejsza zębatka z tyłu to dość intrygująca, ale albo napinacz, albo nie rozumiem😆 Możesz kupić nowy łańcuch jednorzędowy, ale trzeba dobrać długość to pewnie będzie wymagał skrócenia. Możesz kupić spinkę do łańcucha jednorzędowego i połączyć stary w miejscu zerwania, ale to też będzie wymagać skuwacza. A możesz iść do serwisu i poprosić o zamontowanie nowego łańcucha i cieszyć się życiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 27 Września 2021 Udostępnij Napisano 27 Września 2021 Ktoś, kto nie ma najmniejszego pojęcia o tym co posiada chce kupić łańcuch... i... i co dalej? Samodzielny montaż? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...