Skocz do zawartości

[Zardzewiała linka] w mechanicznych tarczówkach


chrismel

Rekomendowane odpowiedzi

W moim Marinie FC mam mechaniczne tarczówki. Tylna linka w miejscu gdzie wchodzi do hamulca jest wyżej niż pancerz z którego wychodzi. W efekcie podczas deszczu spływa po niej woda i wlewa się do wnętrza pancerza. Po kilkuset kilometrach w deszczu pojawiła się wewnątrz korozja i hamulec zaczął działać bardzo opornie.

Czy ktoś spotkał się u siebie z podobnym problemem i go, przynajmniej częściowo, rozwiązał ? Niby są nierdzewne pancerze i linki ale zastanawiam się na ile to prawda. Czy nie jest tak samo jak z ubraniami wodoodpornymi - owszem są takie ale większość ma tą właściwość tylko na stronie www. Nie chciałbym musieć wymieniać linki i pancerza co miesiąc-dwa zwłaszcza że zbliża się pora deszczowa.

Z góry dzięki za sugestie.

PS. Wiem że w deszczu się nie jeździ :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pancerz ma wkładkę, nie rdzewieje. Kup linkę nierdzewną, bo masz pewnie najtańszy szajs.

Możesz próbować z uszczelnieniem jakie jest w TRP Spyre, ale nie wiem czy to kupisz i zamontujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chrismel napisał:

nierdzewne pancerze i linki ale zastanawiam się na ile to prawda.

No stal nierdzewna to nie jest legenda tylko zwyczajnie taki stop co się nie utlenia - robi się z tego garnki, sztućce, narzędzia, a były nawet i samochody z taka karoserią. A nieprzemakalna odzież też istnieje, ale kosztuje swoje niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...