Mod Team Puklus Napisano 21 Września 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Witam Dzisiejszy rower dał mi do myślenia. Na pozór zwykły mieszczuch, ot tyle w nim finezji boa silnik. Każdy niemal rower w Norwegii obecnie używany jako typowy użytek ma silnik. Ma to uzasadnienie bo jest tu bardzo stromo miejscami jednak nie o tym. Klientowi coś chrupalo w sferach. No napewno zgniły więc do wymiany, klient przygotowany na cenę typowa za tą usługę ok 1500kr. Po czym dostaje rower i ujawnia się wielce przemyślany, pod kątem serwisowym oczywiście rower marki Kalkjoff szwabskich dizajnerow. Może najpierw pokaże o co chodzi. Jak widać aby wymienić jedno łożysko należy : odłączyć hydraulikę, zdjąć silnik by móc odpiąć komputerek od silnika, wyjąć baterię by przeciągnąć kabel, odkręcić mocoea je baterii by było miejsce wyjąć wtyczkę, odkręcić lampę i ja zdemontować by móc zdjąć widelec. Wiadomo składanie odbywa w procesie odwrotnym. Plus jakieś tam odpowietrzanie etc. NO i klient zamiast skromnych 1500 zapłaci ok 5000kr ( takie tu są stawki) A Wy ile musieliscie zdemontować roweru by zdac jedno łożysko ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Takie są koszty "czystej" linii stylistycznej 😄 Podobne rozwiązanie mają Focus Thron, Focus Jam, Scott Spark... żeby zrobić cokolwiek przy sterach trzeba rozpiąć wszystkie linki i hydraulikę oprócz przedniego hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Standard w szosach aero. Fajnie się na to patrzy, fajnie wygląda, ale serwis to jakiś koszmar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Swoją drogą, te stery są koszmarnie zardzewiałe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 21 Września 2021 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Nie no było źle, serio. Przebieg to aż 1500km 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Brombosz Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Cytat A Wy ile musieliscie zdemontować roweru by zdac jedno łożysko ? Ja się pewnego razu musiałem jeszcze dobrze namontować po zdemontowaniu wszystkiego. KTM wymyślił, że w otworach na osadzenie łożysk odleje sobie dodatkowy kołnierz, taki akurat na wysokość zewnętrznego pierścienia w łożysku, które się rozsypało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 21 Września 2021 Udostępnij Napisano 21 Września 2021 Umówmy się, że było to 2USD tańsze niż dodatkowa operacja polegająca na wyfrezowaniu rowka pod pierścień Seger'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 22 Września 2021 Udostępnij Napisano 22 Września 2021 18 godzin temu, skom25 napisał: Standard w szosach aero. Fajnie się na to patrzy, fajnie wygląda, ale serwis to jakiś koszmar. To zależy od roweru i od sprytu grzebiącego. 19 godzin temu, Puklus napisał: Witam Dzisiejszy rower dał mi do myślenia. Na pozór zwykły mieszczuch, ot tyle w nim finezji boa silnik. Każdy niemal rower w Norwegii obecnie używany jako typowy użytek ma silnik. Ma to uzasadnienie bo jest tu bardzo stromo miejscami jednak nie o tym. Klientowi coś chrupalo w sferach. No na pewno zgniły więc do wymiany, klient przygotowany na cenę typowa za tą usługę ok 1500kr. Po czym dostaje rower i ujawnia się wielce przemyślany, pod kątem serwisowym oczywiście rower marki Kalkjoff szwabskich dizajnerow. Może najpierw pokaże o co chodzi. Jak widać aby wymienić jedno łożysko należy : odłączyć hydraulikę, zdjąć silnik by móc odpiąć komputerek od silnika, wyjąć baterię by przeciągnąć kabel, odkręcić mocoea je baterii by było miejsce wyjąć wtyczkę, odkręcić lampę i ja zdemontować by móc zdjąć widelec. Wiadomo składanie odbywa w procesie odwrotnym. Plus jakieś tam odpowietrzanie etc. NO i klient zamiast skromnych 1500 zapłaci ok 5000kr ( takie tu są stawki) A Wy ile musieliscie zdemontować roweru by zdac jedno łożysko ? Trafił mi się ostatnio taki zany Cervelo. 18 godzin temu, KSikorski napisał: Takie są koszty "czystej" linii stylistycznej 😄 Podobne rozwiązanie mają Focus Thron, Focus Jam, Scott Spark... żeby zrobić cokolwiek przy sterach trzeba rozpiąć wszystkie linki i hydraulikę oprócz przedniego hamulca. To raczej kwestia czystej bezmózgowości. Trek Madone ma wewnętrzne prowadzenie ale stery da się wymienić bez grzebania przy kablach. Ile godzin zajęło wykonanie całości serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 23 Września 2021 Autor Mod Team Udostępnij Napisano 23 Września 2021 Z tego co pamiętam wpisałem 3.5h łącznie ok 4500kr za całość + klocki przód tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.