bartek94912 Napisano 17 Września 2021 Udostępnij Napisano 17 Września 2021 Witam. Niedługo będę się zabierać za serwis swojego boxxera WC, ale chciałbym wiedzieć parę rzeczy: 1. Czy po zdjęciu dolnych lag wystarczy je przeczyścić w środku ściereczką na czymś długim, czy raczej zalecane jest pod bieżącą wodą? 2. Czy smarować ślizgi smarem stałym (z tego co wiem to tak)? 3. Jeżeli wolny rebound nie działa to czy lepiej zabierać się za rozbiórkę całego reboundu z jakimś poradnikiem, czy raczej próbować rozruszać po wyjęciu/zostawić po prostu? Byłbym też wdzięczny za jakieś porady serwisowe/na co uważać. Pozdrawiam cieplutko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KSikorski Napisano 17 Września 2021 Udostępnij Napisano 17 Września 2021 https://www.cycleservicenordic.com/media/105556/2011-boxxer-world-cup-technical-manual.pdf Tu masz pełną instrukcję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 18 Września 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 18 Września 2021 1. Najlepiej spryskać alkoholem izopropylowym, potem ściereczką. Sama woda dobrze nie usunie oleju zmieszanego z brudem. 2. Smarem smarujesz tylko uszczelki. 3. Zależy czy Ci bardzo brakuje tej regulacji. Serwis tłumika to już bardziej skomplikowana sprawa, potrzeba więcej narzędzi, dedykowanego oleju i najlepiej zestawu serwisowego z oringami na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 18 Września 2021 Udostępnij Napisano 18 Września 2021 1. Izopropanol lub jakiś odtłuszczacz w aerozolu. Chyba że masz tam bagno, to już inna sprawa. 2. Ślizgi smarem? Chyba uszczelki. Przecież tam jest olej który smaruje ślizgi. 3. Jeździć i obserwować, może samo się naprawi. Litości... Nie działa, to robisz serwis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 18 Września 2021 Udostępnij Napisano 18 Września 2021 Jeśli nie działa regulacja odbicia/powrotu, to najlepiej oddać sprzęt do serwisu w rodzaju Wichu Workshop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter614 Napisano 18 Września 2021 Udostępnij Napisano 18 Września 2021 1 To tak jak koledzy wyżej napisali , ja do czyszczenia lag w środku używam takiego teflonowego wałka mam dzięki temu pewność że np nie zarysuje ślizgu 2 ślizg smaruje olej jedynie co to smaruje się uszczelnienia gumowe , smaru używasz też do smarowania komory powietrznej 3 Jeżeli nie działa tłumi Rebaund , trzeba go rozebrać i zobaczyć co w środku się dzieje , możliwe jest że np olej uciekł dolnym uszczelnieniem , druga opcja bardziej drastyczna podkłdi shim na shaft uszkodziły się co powoduje że tłumik nie działa prawidłowo Dobrze jest zdjąć lagi wtedy będziesz wiedział czy np masz gąbeczki kurzowe czy uszczelniacz który wygląda jak simering Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.