kococchi Napisano 15 Września 2021 Napisano 15 Września 2021 Cześć , chciałbym przy okazji zwiększenia skoku Corsy SL 29 2013 80-120mm wymienić olej w tłumiku oraz olej smarowania goleni. W amortyzatorze jest zamknięta komora powietrzna AER oraz zamknięty tłumik TST Micro . Jaki zastosować olej do tłumika TST ( podobno zamiennik ogólnodostepny czyli motorex 5W+7,5W niebardzo nadaje się do zamkniętych tłumików , lata temu polecali Spectro Gold którego jest bardzo ciężko kupić w Polsce. ) Ten sam olej zastosowałbym do smarowania goleni. Czy polecacie jakiś smar do tłoka/uszczelek komory powietrznej ? military grease ? Czy do komory powietrznej wlewacie dodatkowo trochę (ok 5ml ) oleju ? Pozdrawiam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.