Buszekk Napisano 2 Września 2021 Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Witam. Jestem zupełnie nowy w temacie. Zbliża się zima i chciałbym kupić trenażer typu DD problem polega na tym że we wszystkich jest napisane że jest kompatybilne z kaseta 9,10,11. Ja posiadam rower Romet Aspre 1 który ma 8, nie bardzo rozumiem dlaczego nie mogę używać 8 w trenażerach, co takiego przeszkadza i czy jest możliwość lekkiej modyfikacji aby się udało zamontowac np. na elite direto X? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 2 Września 2021 Udostępnij Napisano 2 Września 2021 Możesz go używać z 8s możesz nawet z 12s. Nie przejmuj się tym zapisem to po prostu efekt wpisania najpopularniejszych ilości przełożeń. Jak się uprzesz zrobisz singlespeeda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Setorix Napisano 2 Września 2021 Udostępnij Napisano 2 Września 2021 W direto XR dostajesz 2 podkładki na bębenek trenażera, wsadzasz obydwie i możesz zakładać kasety 8/9/10 bez żadnego problemu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Buszekk Napisano 3 Września 2021 Autor Udostępnij Napisano 3 Września 2021 W XR dodają kasę "Sprzęt posiada fabrycznie zainstalowaną 11-biegową kasetę 11-28." ale rozumiem że ona mi się na nic nie zda i muszę dokupić taka jak mam kiedy nie chce używać swojej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 3 Września 2021 Udostępnij Napisano 3 Września 2021 Masz w rowerze 8 to musisz mieć 8. Ewentualnie możesz przekładać ale to niewygodne. Kiedyś można było chyba kupić direto w wersji zarówno z kasetą jak i bez Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...