Agusmarkus Napisano 30 Sierpnia 2021 Napisano 30 Sierpnia 2021 Cześć, czy mogę prosic o pomoc? Jestem początkującą rowerzystką po wielu latach przerwy z powodu wypadku. Na sprzęcie znam się tyle co nic. Na początek kupiłam rower Mtb Rockrider st 100. Jeździ się bardzo dobrze jednakże drętwieje mi prawa dłoń. Mam małe dłonie wiec myśle ze może być to spowodowane tym ze ciężko mi też sięgać do hamulca. Dlatego postanowiłam kupic chwyty ergon. Myśle nad gps2. Pytanie moje takie - widzę ze są dostępne dwa rodzaje do manetek gripshift i standardowa. Czy w moim rowerze jest gripshift? To znaczy ze ona jest obrotowa na rączce? I tylko taka musi byc? Czy też ta standardowa będzie pasować? Nie wiem co znaczy standardowa- że jest uniwersalna czy do określonego typu manetki? Będę wdzieczna za rady i pomoc. Dziękuję😊 ps. Czy gp2 to dobry wybór? Agnieszka
remover Napisano 30 Sierpnia 2021 Napisano 30 Sierpnia 2021 Gp2 to dobry wybór, ale powodów drętwienia ręki moze być tysiąc i gripy gdzieś tak bliżej do konca kolejki. Ale jak postanowiłaś wymienić to potrzebujesz wersji do gripshift, one są krótsze. U producenta masz obrazek wyjaśniający. No i odległość do klamki hamulca jest regulowana. Na kłamcę ta mała błyszcząca śrubka.
Agusmarkus Napisano 30 Sierpnia 2021 Autor Napisano 30 Sierpnia 2021 Bardzo dziękuję za wyjaśnienia. Wiem ze powodów jest mnóstwo, od złe wyregulowanej kierownicy przez siodełko itp😊 ale stwierdziłam że skoro drętwieje tylko prawa ręka gdzie najczęściej sięgam do hamulca to jest duże prawdopodobieństwo ze może to być przyczyną. Jeśli nie to będę szukać dalej😊 Jeszcze jedno pytanie, wersja do gripshift rozumiem jest tylko w jednym rozmiarze tak? Bo wszędzie widzę tylko oznaczenie L. Nie ma rozmiaru small jak w standardzie? O to muszę sobie te hamulce dopasować bo jak naxrazie to ledwo palcami sięgam😊dziękuję😊