thestansfield Napisano 25 Sierpnia 2021 Napisano 25 Sierpnia 2021 Cześć, kupiłem kiedyś przedłużkę do rury sterowej, podobną jak na pierwszym obrazku. Niestety część na samym dole, która służy do zaciśnięcia się adaptera wewnątrz rury sterowej pękła, albo od siły dokręcenia albo od naprężenia podczas jazy. Na drugim obrazku owa część (ona jest pęknięta na pół ale do zdjęcia ją złożyłem wiec może tego nie widać, że jest zepsuta). Moje pytanie brzmi, czy ktoś orientuje się gdzie można taką część dokupić, jak to się w ogóle nazywa i czy jest sens to naprawiać? Dzięki z góry za wszystkie sugestie i odpowiedzi.
marvelo Napisano 25 Sierpnia 2021 Napisano 25 Sierpnia 2021 Jest to klin wspornika kierownicy: https://allegro.pl/oferta/klin-wspornika-kierownicy-tl-110d-22-2-mm-10542415313?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_content=supercena
thestansfield Napisano 25 Sierpnia 2021 Autor Napisano 25 Sierpnia 2021 O! Wielkie dzięki, chyba kupię hurtem bo strasznie dziadowski materiał jak na takie zastosowanie, najlepszy byłby z metalu ale cóż.
thestansfield Napisano 25 Sierpnia 2021 Autor Napisano 25 Sierpnia 2021 Tak na serio to już tego nie założę, naprawię i sprzedam 😈
marvelo Napisano 25 Sierpnia 2021 Napisano 25 Sierpnia 2021 Godzinę temu, thestansfield napisał: O! Wielkie dzięki, chyba kupię hurtem bo strasznie dziadowski materiał jak na takie zastosowanie, najlepszy byłby z metalu ale cóż. Powiem szczerze, że pierwszy raz widzę, żeby taki klin pękł. Mam w rowerach mostki na klin, a w jednym taką przejściówkę pod a-head ( https://allegro.pl/oferta/adapter-zoom-q-82s-alu-28-6-22-2mm-srebrny-11060536917) i wszystko działa latami. Te kliny zawsze są z metalu. Najczęściej ze stali (lub jakiegoś żeliwa?), w droższych mostkach czasem z aluminium. Może tu bardziej zawiniła korozja? Te kliny podczas montażu trzeba dobrze posmarować smarem stałym (z zewnątrz, gwint i tą ściętą powierzchnię ślizgową), wtedy łatwo się dokręca, uzyskuje się dużą siłę rozparcia, no i nie zapieka się. Może ten reduktor który miałeś był wyjątkowo podłej jakości? Ja bym go chyba już wyrzucił w całości i kupił choćby taki, jak zaprezentowałem (ten jest już dość lekki i ma rurkę z aluminium, bo te najtańsze są całe stalowe). Za dwie dychy masz cały nowy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.