Skocz do zawartości

[Rower MTB] do 4 tyś?


rifi123

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

Planuję zakup roweru górskiego w cenie do 4 tyś. Jazda w 70% po lasach. Najlepiej żeby miał amortyzator powietrzny oraz osprzęt min. shimano deore. Oglądałem Giant 2021 talon 1 ale nie wiem czy to dobry wybór? 

Coś o mnie 186 cm wzrostu waga 95 kg

Proszę o fachową pomoc 

Pozdrawiam

Napisano

Z tą dostępnością dość ciężko znalazłem Kellys Gate 30 ale za 5 tys. A taki rower MTB INDIANA X-Pulser 6.9 lub INDIANA Storm X8

Napisano

Rozważ rower używany, dostępność nowych obecnie to dramat.

Na olx czy fb sporo ogłoszeń, pewnie w okolicy każdego dużego miasta coś znajdziesz. 

Napisano

Nie no o gustach się nie dyskutuje ale wg. mnie porównywanie XC 500 do tego czegoś to jakby postawić Ferrari i Passata obok siebie.

Patrzeć nie mogę na te czerwone i czarne "detale" na Stormie, fuj. Gdyby zostawili sam napis na ramie to rower wyglądałby w miarę znośnie.. eh kaplica.

Napisano

Niestety tylko w takim kolorze jest. Kurcze widzę że nie będzie łatwo zakupić rower. Na jesieni mogą być jakieś wyprzedaże czy raczej ciężko będzie? 

Napisano

NIe, bo amortyzator nie ma regulacji tłumienia odbicia/powrotu, więc nie będziesz w stanie kontrolować jak szybko wraca do pozycji wyjściowej po najechaniu na nierówność, co jest bardzo ważne - zbyt szybki powrót będzie powodował efekt kijka pogo, a zbyt wolny skracanie się widelca przy wielu następujących po sobie nierównościach.

Napisano

Xc 120 naprawdę taki dobry rower ? 

A coś z 2x10 2x11?

Niby pieniądze duże a wybór słaby 

Jak mi się zdaje to to te rowery dużo tańsze były 

  • Mod Team
Napisano

Wszystko zależy jakie masz obecnie przełożenia. Na pewno napęd 1x jest prostszy w obsłudze i zwyczajnie wygodniejszy w terenie.

Chyba, że o jakąś inną różnicę Ci chodzi.

  • Mod Team
Napisano

Na szosie przy akceptowalnej kadencji dla amatora bez problemu pojedziesz 35 km/h.

Jednak rozpiętość przełożeń będzie mniejsza niż w napędzie 3x.

Z drugiej strony rower pokroju XC120 nie służy do jazdy po asfalcie.

Napisano

Obie propozycje mają spory feler. Jeden to ograniczenie rozmiaru blatu korby czyli Deca a drugi to w Talonie zwykła główka ramy czyli nie kupisz w przyszłości jakiegoś wyszukanego drogiego amortyzatora. Nie mniej wydaje mi się, że takiego ani szukał nie będziesz to raz a dwa da się nadal coś z tym zrobić (oferty Suntoura). Z kolei widzę jak być może męczysz się na tej szosie z napędem 1x i zbyt małą korbą. Więc "bezpieczniej" kupić Gianta. 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...