Dizzit Napisano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2021 Czołem. Pierwszy post i milion pytań od leszcza (w tym krótkie wprowadzenie). Mam krossa evado z napedem 3x8 (tourney 48-38-28)x(alivio 11-32). Chciałbym to zmienić na 2x10 (korba alivio 4050 z blatami 40 i 28) x (deorka ze sprzęgłem na kasecie sram pg1030 11-32 ). No i teraz pytanie czy to wogóle zadziała... korba alivio bo najtańsza z tych na hollowtech z w wersji 2x pytanie czy dobiore do tego blaty i czy one tam są wymienialne.... deorka z tyłu bo jeżdze sporo po lesie i łańcuch mi masakruje rame. Kaseta sram bo ma super indeksowanie na najcięższych biegach 11-12-13-... Nigdy nie dłubałem w sprzęcie i nie mam doświadczenia także ta wizja powyżej to czysto "internetowa" rozkminka. Co może nie zadziałać? Może rozstaw blatów w korbie? Moze kaseta z deorką. Podpowiedzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RafalxM Napisano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2021 chyba masz tu podobny temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 19 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2021 Korba fc-m4050 to trójblat. Poszukaj dwublatu sprzed dwóch generacji np. fc-m615 był w konfiguracji 40x28. Przerzutka tył do takiej konfiguracji to rd-m6000-sgs. Nowsze nie obskocza kasety 11-32. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...