Mateusz198011 Napisano 17 Sierpnia 2021 Napisano 17 Sierpnia 2021 Witam, dzisiaj rozebrałem swój amortyzator żeby wykonać w nim podstawowy serwis. Po otwarciu dolnych goleni wyleciał olej wraz z olejem z tłumika, gdy odkręciłem tłumik od lag to spojrzałem że na moim tłumiku jest dziurka i po ugięciu mocniej wydostaje się z niej olej. Czy wie ktoś do czego ona służy, jakie ma zadanie, czy powinna być zaślepiona? Z góry dziękuję za pomoc Pozdrawiam Mateusz Cytuj
Galvatron Napisano 17 Sierpnia 2021 Napisano 17 Sierpnia 2021 Ten otwór służy do wyrzucania nadwyżki oleju z tłumika. Uszczelnienei tłumika od strony dolnych goleni jest zaprojektowane tak, żeby ograniczyć tarcie, a tym samym poprawić czułość. Ceną za to jest jednak przenikanie oleju z dolnej goleni do tłumika. Ten port służy do wyrzucania tej nadwyżki oleju, tak żeby spływała z powrotem do goleni. Dlatego prawa goleń w Foxach zalewana jest tym samym olejem co tłumik. Cytuj
Mateusz198011 Napisano 18 Sierpnia 2021 Autor Napisano 18 Sierpnia 2021 tym samym olejem? W manual service bombera jest że do goleni 20 wt gold od foxa a do tłumika 5wt teflon Cytuj
Galvatron Napisano 18 Sierpnia 2021 Napisano 18 Sierpnia 2021 Widocznie w Marcoku jest inaczej niż w normalnym Foxie. Cytuj
Galvatron Napisano 18 Sierpnia 2021 Napisano 18 Sierpnia 2021 Tu z kolei jest napisane, żeby do wszystkich wersji bliźniaczego Foxa 40 - tekże tych ze zwykłym tłumikiem GRIP - od strony tłumika lać olej teflonowy: https://www.ridefox.com/fox17/help.php?m=bike&id=987 Cytuj
Mateusz198011 Napisano 18 Sierpnia 2021 Autor Napisano 18 Sierpnia 2021 Okej, dzięki wielkie za pomoc. Cytuj
Galvatron Napisano 18 Sierpnia 2021 Napisano 18 Sierpnia 2021 Najlepiej zapytaj Gregorio (polski dystrybutor Foxa i Marcoka), co tam najlepiej lać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.