Kadirax Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Witam mam takie pytanie bo nie mam w tym doświadczenia jak chce naprawić gwint w pedałach po przez wkładkę gwintowaną taką na klei to potrzebuje wiertarki stołowej? Bo oglądałem filmy producentów takich wkładek gwintowamych to pokazują że biorę gwintownik o odpowiednim skoku i poprostu ręcznie gwintuje potem na klei daje ten wkład gwintujący i po sprawie . Czy na tym to polega ? Czy potrzebuje wiertarki stołowej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Są gwintowniki które jednocześnie rozwiercają otwór (początek gwintownika jest po prostu wiertłem). Są też co najmniej dwie metody naprawy gwintów. Przez wstawienie tulejki (to co opisujesz) oraz helicoil (gdzie wstawia sie właściwie sam stalowy gwint). W metodzie piersszej musisz mieć sporo materiału wokół otworu z uszkodzonym gwintem. W drugiej rozwierca się to minimalnie ale wymagana jest precyzja (wiertło o nietypowej średnicy i gwintownik dołączone do zestawu naprawczego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kadirax Napisano 13 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 A jak kupię taki zestaw tam nie ma wiertła tylko jest gwintownik to 100% pedałów naprawie https://allegro.pl/oferta/unior-zestaw-do-naprawy-gwintow-w-pedalach-1695mb1-10848432730?reco_id=7aca20e2-fc67-11eb-ad36-40a6b731f180&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Nie. Tylko te gdzie wokół otworu masz co najmniej ze 6-7mm mięsa. Poza tym zamiast kupować zestaw lepiej podejść do serwisu, który zrobi to za 50zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...