GPR Napisano 13 Sierpnia 2021 Napisano 13 Sierpnia 2021 Właśnie kupiłem używkę (bo w nowościach lipa teraz) i to jest dramat: Koło tylnie zatrzymuje się bardzo szybko. Nic nie ociera. Hamulce zdjęte. Pewnie coś z piastą. Zerknijcie na 30s filmik: https://youtu.be/okEgbMd4SMM Co mam zrobić? Mam tam psiknąć WD? Pewnie trzeba raczej rozkręcić ale nie znam się. W jeździe zachowywał sie w miarę normalnie i nie spodziewałem sie że przegląd pokaże coś takiego. Generalnie ma starczyć na ten sezon lub dwa zanim nie kupie czegoś nowego (pewnie od Lazaro).
Gość Napisano 13 Sierpnia 2021 Napisano 13 Sierpnia 2021 Odkręć to, sprawdź czy konusy i bieżnie nie mają wżerek, może za mocno dokręcone lub kulki stare. Żadnego WD-40. Potrzebujesz kluczy do konusów, odkręcasz po przeciwnej stronie do napędu, a potem skręcasz "na czuja" aby nie było luzów ani za mocno, uprzedio nasmaruj bieżnie i konusy, smarem np.popularnym i tanim ŁT-43.
GPR Napisano 13 Sierpnia 2021 Autor Napisano 13 Sierpnia 2021 Dzięki. Faktycznie poluzowanie śruby pomogło. 🙂 Myślałem że może coś w środku piasty sie zadziało. Obecnie wygląda to tak jak na zdjęciu. Juz z grubsza wyczyściłem wierzchni brud ale coś tam w środku brudno. Jak działa to nie che kombinować siłowo z wolnobiegiem by go odkręcić bo jest mi potrzebny na jutro. W związku z czym próbować tam trochę doczyścić i dać smaru/oliwy/WD czy zostawić? Gdy przystawię ucho jak sie kręci to słyszę jakieś szelesty jakby trochę brudu tam było ale bardzo źle nie jest. Przy okazji jak widzisz zużycie zębatek? Jest w miarę ok?