mathu Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) Zupełnie przypadkiem znalazłem katalogi na 2022 na stronie jakiegoś sklepu z dywanami Chyba wyciekło coś co poszło tylko do dystrybutorów. http://dywanyrowery.konin.pl/romet-katalog-2022/ Bardzo ładne malowania graveli i szos, wreszcie te rowery wyglądają jak trzeba, zresztą Aspre 2 jest teraz na okładce więc 2022 pewnie będzie dla Rometa rokiem graveli. Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez mathu 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Tyle właśnie są warte te rowery - sprzedają je sklepy z dywanami Ale trzeba brać, bo POLSKIE! Niemniej jednak trzeba przyznać że nieźle wyglądają, mnie się w Rometach bardzo nie podobają przekroje/gięcie rur. Ciekawe czy skoro tak rozwijają się szosowe zmienili opaski na obręczach na coś lepszego niż takie najtańsze po 20 groszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) A jakie zaje**ste zdjęcia! Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szy Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) Niezłe znalezisko Szkoda, że Romet w linii trekkingowej robi wciąż takie archaiczne modele. Kross już kilka lat temu pokazał, że rama trekkingowa może mieć świeży charakter, tymczasem Romet ciągle dłubie w takim bardzo miejskim stylu. Szy. PS. Proponuję zapisać i wystawić w innym miejscu, bo z dywanów zaraz zniknie Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez szy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TheJW Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 (edytowane) Może żeby było łatwiej, link do katalogu w wersji interaktywnej: https://issuu.com/rometbikes/docs/romet_rowery_2022_eng_-_pages Tutaj e-bike'i na 2022: https://issuu.com/rometbikes/docs/romet_e-bikes_2022_eng_-_pages I mieszczuchy: https://issuu.com/rometbikes/docs/romet_city_2022_eng_-_pages Edytowane 13 Sierpnia 2021 przez TheJW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Znowu te garbate hardtaile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
some1 Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Aspre dostał też nową ramę, nieco wyższy stack niż w Boreasie, choć nadal na sportowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Kupiłem ( nie dla siebie) jakiś czas temu Romet Jolene, nie pamiętam dokładnie który model. Jak za 1700 zł, jest zaskakująco dobrze wykonany. Przyzwoity osprzęt, rama pewnie ciężka, ale wygląda całkiem ładnie. Taki przeciętniak, ale chyba warty ceny. Mnie natomiast zastanawia, po co oni wskrzesili tą markę. Mi osobiście kojarzy się ona z badziewiem i nawet wspomniany powyżej rower tego nie zmieni. Te Gravele całkiem ładne, ale ta garbata rama jakoś mi nie pasuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Cytat Mi osobiście kojarzy się ona z badziewiem i nawet wspomniany powyżej rower tego nie zmieni. Zobacz jak to się odbyło i kto to wskrzesił i po co. Baaaaardzo mądre posunięcie Arkusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szy Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 6 minut temu, skom25 napisał: Mnie natomiast zastanawia, po co oni wskrzesili tą markę. Myślę że wartość tzw. sentymentu tej marki jest ogromna. A w marketingu ma to jednak spore znaczenie. Oraz, że jeśli samemu nie zaliczamy się do grona odbiorców jakiejś marki, nie możemy podejrzewać, że dla wszystkich jest badziewiem Szy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 No jasne, przecież nie twierdzę że to badziewie, tylko że mi się z tym kojarzy. To samo dotyczy Krossa, który uważany jest za kiepską markę, a ja mam i mi się podoba. Tak czy inaczej, ten niebieski Aspre ładny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sil_afein Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Kross może kiedyś był kiepską marką. Według mnie jest coraz lepiej W szczególności, jeśli mówimy o modelach do XC i elektrykach. W szosie szkoda, że brakuje obecnie karbonowych modeli, ale za to nadrabiają całkiem fajną linią Eskerów, które trafiają w dobre widełki budżetu. Szkoda tylko, że z dostępnością różnie bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mareq_BB Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Tobie może romet kojarzy się z badziewiem. Za komuny to w większości wypadków wybór był pomiędzy rometem i ruską ukrainą. Wiesz jaki byłem szczęśliwy jak udało się kupić uszkodzone nowe wigry 3? Obecnie to z rometów mam ramblera r6.3 kupionego 2 lata temu za 900zł. Jak dla mnie wygląd super. Niestety kupowałem go jak nie znałem się na doborze wielkości i kupiłem o rozmiar za mały. Dzieciaki szybko rosną i szybko go przejmą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeg Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Ja nie do końca rozumiem ideę Aspre i Boreasa w portfolio firmy, oba w tym sezonie dość podobne geo i osprzętem. Niby gravel a pozycja mocno sportowa. Jakby to jakoś mocniej rozróżnili to by było chyba lepiej, jeden bardziej sportowy, drugi z większym slopem, wyższą główką, może stal dla wypraw. Kross pokazał, że Esker odpowiednio poukładany cenowo i sprzętowo ma sens, rozszedł się jak świeże bułeczki. Tu jakiejś myśli w tych 2 gravelach w Romecie nie widzę, różnice były mało istotne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mareq_BB Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 A czy przypadkiem gravel to nie rower sportowy przeznaczony do wyścigów? Pierwotnie to ten gatunek chyba do tego powstał. To nie trekking z barankiem . Mi by tan siadł z tego katalogu Huragan Disc 1. Ciekawe jaka będzie cena... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Rynek zweryfikował że potrzebne są różne wersje. Dla mnie takie sportowe wersje to tylko plus. Jeżeli kiedyś kupię kolejnego Gravela, to właśnie tego typu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeg Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Dla mnie sportowe to są raczej przełaje. Gravel to jednak chyba trochę inny zamysł, właśnie nie cyclocross ale bardziej uniwersalny rower. Także na dłuższe wypady. Nie mówię, że to zły pomysł mieć w portfolio i taki wygodniejszy i ze sportowym zacięciem. Ale Aspre i Boreas to w sumie podobne pozycje i osprzęt, troche inny kształt rurek i tylnego trójkąta. Logiczne wydawałoby się zrobić jeden mocniej agresywny a drugi bardziej turystyczny. Imho fajnie ma to w portfolio np Merida, Silex i Mission CX to fajnie pomyślane rowery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 No nie. Przecież wyścigi Gravelowe są dość popularne, a nie jest to wycieczka z jedzeniem kanapek po drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeg Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Ale wyścigi gravelowe a klasyczne przełaje to nie mają ze sobą wiele wspólnego. Nie lubię dyskusji o rozgraniczaniu rowerów itd. ale jednak typowo gravelowe imprezy nie mają wiele wspólnego z klasykami przełaju sprzed 2 czy 3 dekad. To są jednak trochę inne rowery, co widać na przykładzie meridy. Klasyczny przełaj to rower lekki, maksymalnei efektywny, ma szerszy laczek niż szosa po to, by pojechać w terenie. Ale klasyczny przełaj to nie raz rower na grzbiecie, błoto, 2-3 godziny jazdy max. Imprezy gravelowe to raczej maratony, sakwy itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Wpisz sobie "Gravel Bike Race", wejdź w grafikę i zweryfikuj swoje przekonania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemeg Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Dzięki, ale chyba mógłbym odpisać to samo i się poprzerzucać fotkami Jeśli nie widzisz różnić np w rowerach meridy, czy np. felta, gdzie f3x to przełaj a broam to gravel to cóż, każdy ma swoje zdanie i nie ma sensu się teraz przekonywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 To tylko słowa, miraże A rynek wie swoje.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Wyzłośliwię się (tak wiem są i gravelowe trudne wyścigi czy jazdy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 Nic nie wyciekło, jest normalnie w wyszukiwarce i to przez "romet" wystawione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
clavdivs Napisano 13 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2021 5 godzin temu, przemeg napisał: ,Nie mówię, że to zły pomysł mieć w portfolio i taki wygodniejszy i ze sportowym zacięciem. Ale Aspre i Boreas to w sumie podobne pozycje i osprzęt, troche inny kształt rurek i tylnego trójkąta. , Zapewne mają 2 poddostawców, możliwe że jedna z tych modeli ram jest robiona na miejscu, a jedna importowana z Chin. Raczej to decyzja biznesowa , niż próba zaspokojenia oczekiwań klientów. Ta nowsza ramę znajdujemy w droższych modelach i pewnie nie będzie tak korzystna finansowo , jak Boreas 1 czy Aspre 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.