Tyfon79 Napisano 14 Sierpnia 2021 Napisano 14 Sierpnia 2021 Ułamały się po prostu takie trzy wypustki które kontrują nazwijmy to śrubę w którą wkręca się ośka. To się naprawia na przykład tak, że na szerokość śrubokręta max na 1 mm głęboko nacina się przy kołnierzu i tyle. Potem to samo na tej śrubie i w trakcie kręcenia imbusem trzeba z drugiej strony mieć śrubokręt. Robi się cokolwiek co w trakcie przykręcania osi zatrzyma tą nakrętkę by się nie obracała. Dlatego pisałem i pisze po raz N-ty, że nie trzeba do tego dużej siły bo sama ośka przy dokręceniu dociska tą śrubę. Kupowanie z powodu takiej bzdety całych lag to jest jakieś rariactwo ale my bogaty naród to czemu nie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.