Skocz do zawartości

[Piasta planetarna] Demontaż systemu hamowania z siłownikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, ostatnio stałem się właścicielem starego roweru City Line De Luxe Generation.

Jes to miejski rower z przerzutką Sachs S7 (starego typu z tego co widziałem po zdjęciach/filmach). Staram się przeprowadzić renowację tego roweru, póki co wyczyściłem i ponownie nasmarowałem piastę przednią i piastę planetarną.
Doszedłem do ściany, ponieważ ten rower posiada specyficzny sposób hamowania.

1. Hamulec przedni
2. Hamulec tylni sprzężony z hamulcem przednim - do piasty z tyłu jest połączony siłownik, i linka hamulcowa, która powoduje hamowanie przednim hamulcem wraz z tylnim.

Problem w tym sposobie hamowania jest taki, że przy większej prędkości strasznie szarpie rowerem (i strasznie hałasuje), ponieważ siłownik co chwilę puszcza i przedni hamulec uderza w obręcz.

Po przejrzeniu wielu zdjęć, nawet rowerów z tej samej linii, nie znalazłem ani jednego takiego rozwiązania i czy mogę bezpiecznie to zdemontować (siłownik i połączenie z przednim hamulcem), oraz połączyć część od piasty obejmą do ramy tak jak większość rowerów z piastami planetarnymi?

Dodaję zdjęcia prezentujące obecny system i jak to wygląda w innych rowerach tego rodzaju.

Link do zdjęć: https://imgur.com/a/6q0f1tT

Dzięki za pomoc!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...