Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Napisano

Dobra, jestem po przeróbce i moje potwierdzone dane na ten temat:

Klamki GRX400 i zaciski M447 bez problemu można połączyć ze sobą zarówno przewodem BH90 jaki i BH59.

Nakrętki do klamek są w zestawie z klamkami (W pudełku jest linka przerzutek, oliwka, końcówka do przewodu i nakrętka)

Oliwki do obu przewodów są identyczne

różnica jest tylko w końcówkach.

Wszystko od dwóch tygodni śmiga bez problemowo.

Może jedna uwaga:

standardowy lejek do odpowietrzania hamulców nie pasuje do klamek szosowych, trzeba dokupić przejściówkę za 20 zł (normalnie skandal)

Napisano

To mnie jedna rzecz zaciekawia, jak to jest z ilością przepychanego płynu, średnicą tłoczków etc. Czyli jak wygląda porównanie klamki szosowej działającej na szosowym zacisku w stosunku do takiej z zaciskiem mtb. Jest lepiej, gorzej, tak samo? Bo to że to fizycznie do siebie pasuje to nie jest tajemnica. 

Napisano

W pierwszych hydraulikach szosowych shimano stosowało dokładnie te same zaciski (tylko z innymi oznaczeniami), co w MTB, więc najwyraźniej tak to dobrali, żeby działało, podejrzewam że później nic nie kombinowali pod tym względem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...