zgreg Napisano 31 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2021 Szukam roweru szosowego, brałem pod uwagę: 1/Romet Huragan 4, 2/Merida 3/Giant 4/jakiś Decathlonowski ostatecznie, 5/ w ramach marzeń- Bianchi, Pinarello Nie chce używki Rama alu, 2 blaty 52/36 ew. 50/34, tylnia duża min. 28, opony min. 25 a najl. 28C, dobrze jakby można było dołożyć błotniki (acz niekoniecznie), mogą być hamulce szczękowe, bardzo preferowany cały osprzęt w grupie (najlepiej Tiagra, o 105 raczej nie ma co marzyć w tym budżecie) Teren częściowo pagórkowaty Mam dobrą kondycję ale jestem zdecydowanie amatorem.Mam 186 cm wzrostu, 70 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 31 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 31 Lipca 2021 Cytat 1/Romet Huragan 4, Biorąc pod uwagę stosunek cena/jakość/osprzęt nic lepszego na dzień dzisiejszy nie kupisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgreg Napisano 1 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2021 Jakby dołożyć 2k na 7tys to pewnie coś ciekawego w 105tce by znalazł i z hamulcami tarczowymi, rama dalej alu. ? CZy np. Cannondale Model: Synapse 105 nie ma przełożeń "emeryckich" jak to mówi król rowerów Mechanizm korbowy FSA Gossamer Alloy, BB30, 50/34 Suport Cannondale BB30 Kaseta Shimano 105, 11-34, 11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 1 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2021 Idiotyzmem jest płacić 7k za tego synapse na mechanice i bez sztywnych osi. Bardziej miękkie przełożenia w szosie nie występują Jak już dokładać to rose pro sl albo canyon endurace 7.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zgreg Napisano 4 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2021 https://www.scott.pl/produkt/1190/8028/Rower-Speedster-10 warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...