Gradory Napisano 23 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2021 Kupiłem na Allegro narzędzie Super B TB-19003 do ściągania i montażu suportu Press Fit (Welcome to Super B Bicycle Tools (superbiketool.com)). Miałem pewien kłopot z jego obsługą. Wysłałem zapytanie do producenta na Tajwanie. Po wymianie e-maili, widząc, że dalej nie rozumiem, nakręcili film instruktażowy, jak to zrobić. Załatwili ramę, suport podobny do mojego i dokładnie pokazali, jak ich narządziem wycisnąć miski suportu. Film trwa 5 minut i ma 650 MB. Zaangażowanych pewnie kilku ludzi. Szok! Tyle roboty dla pojedynczego klienta detalicznego. Tona wazeliny dla Super B. W Europie nie do pomyślenia taka jakość obsługi u nieliczych pozostałych jeszcze producentów. Azja będzie wkróce rządzić światem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 23 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2021 Parę razy się zawiodłem na Azjatach, ale w 99% to oni są królem obsługi klienta. Wyjaśnią wszystko, podpowiedzą i doradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 24 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2021 Królami obsługi są jankesi. Nie opisuje co i jak bo nie dotyczy rowerów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 24 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 24 Lipca 2021 Zwłaszcza amerykański SRAM - niedziałające linki na ich stronie, brak szczegółowych informacji o produktach, kłopoty ze znalezieniem czegokolwiek i wszędzie ten sam bzdurny filmik z kobietą tłumacząca, jak ogólnie sprawdzić rower. Fox podobnie. Na stronie Treka też nic o swoim rowerze z 2018 nie mogę znaleźć. Mój nastepny rower z założenie będzie musiał mieć 100% części wyprodukowanych przez producentów spoza USA i Europy Zachodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 W dniu 24.07.2021 o 20:45, marcusling napisał: Królami obsługi są jankesi. Nie opisuje co i jak bo nie dotyczy rowerów. A czym się to objawia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 7 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 Oni są królami ale olewy klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 8 godzin temu, tobo napisał: A czym się to objawia? Pojedź tam i chodź po sklepach, zadawaj pytania, kupuj, miej różne prośby - sam zobaczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 7 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2021 Od tego jest forum by udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Bo napisać to se można wszystko. Poza tym jeśli przeciętny Kowalski coś kupi w Stanach to na 99% będzie to zakup internetowy. Więc podejście do klienta w ichniejszych sklepach do których się wchodzi jest mało wymierne. Do zakupów w brytyjskich sklepach stacjonarnych nie mam zastrzeżeń. Twarzą w twarz są naprawdę dobrzy. A interesy zdalne wypadają różnie. Ostatnio wysłałem zapytanie amerykańskiemu sprzedawcy na ebay. Duuuuży sklep. Odpowiedź dostałem po 2 tygodniach. Gołąb ze związanymi skrzydłami chyba szybciej obróciłby w dwie strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcusling Napisano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2021 Cytuje: "Od tego jest forum by udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Bo napisać to se można wszystko. " - udzielając odpowiedzi - piszę - i mogę napisać cokolwiek bzdurnego czy prawdziwego. Chodziło mi o osobiste kontakty w sklepach w USA - ale nie dotyczy to rowerów itd wiec nie będę opowiadał osobistych historii zakupów zupełnie innych rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 8 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2021 Jeśli jesteś tu po to żeby pisać dla pisania- są lepsze miejsca. I jakie znaczenie dla użytkownika tego forum ma jak klienta traktują w sklepie w Stanach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 9 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2021 Kupiłem poniższy suport MTB. Dlaczego na stronie SRAM jest tylko instrukcja (user manual) do szosowego suportu? PressFit GXP Bottom Bracket | BB-PFGXP-A1 | SRAM | Service Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 9 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2021 W dniu 24.07.2021 o 22:01, Gradory napisał: Europy Zachodniej. Niemcy też są nieźli w obsłudze klienta - ogólnie genialne podejście ma dobrze znany B.D. tak więc od Europy bym się tak nie odżegnywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 9 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2021 Długo czekałem na odpowiedź od Schwalbe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2021 Tak sie zastanawiam, co my produkujemy ( jeżeli chodzi o rowery), że mamy mieć porównanie do SuperB z pierwotnego tematu? Ja dość często pisałem do Accent/ Velo i Kross ( miałem od nich dwa/ trzy rowery) i w sumie może kontakt nie był ekspresowy, ale w większości przypadków dostałem odpowiedź. Pisałem do Banless i Bitul, kontakt natychmiastowy. Nasz forumowy Activia też nie ma się czego wstydzić. Jeżeli chodzi o sklepy, to chociażby Centrumrowerowe jest absolutnym wzorem jeżeli chodzi o kontakt. Z innej branży, sklep mojehobby.pl też jest godny naśladowania. Wysłałem im zdjęcie że w modelu jedna część była połamana. Wysłali mi nowy model, bez zwrotu uszkodzonego. Także nie wiem dokąd brnie ta dyskusja, ale stwierdzanie że Azja super, Europa i USA ble po kontakcie z jedną firmą, to chyba nadużycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 17 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2021 skom25, prawda, my już prawie nic nie produkujemy. Znasz dobrego nauczyciela języka mandaryńskiego? 😕 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.