Skocz do zawartości

[Super B, Tajwan] Szokująco dobra obsługa klienta


Gradory

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem na Allegro narzędzie Super B TB-19003 do ściągania i montażu suportu Press Fit (Welcome to Super B Bicycle Tools (superbiketool.com)). Miałem pewien kłopot z jego obsługą. Wysłałem zapytanie do producenta na Tajwanie. Po wymianie e-maili, widząc, że dalej nie rozumiem, nakręcili film instruktażowy, jak to zrobić. Załatwili ramę, suport podobny do mojego i dokładnie pokazali, jak ich narządziem wycisnąć miski suportu. Film trwa 5 minut i ma 650 MB. Zaangażowanych pewnie kilku ludzi. Szok! Tyle roboty dla pojedynczego klienta detalicznego. Tona wazeliny dla Super B. W Europie nie do pomyślenia taka jakość obsługi u nieliczych pozostałych jeszcze producentów. Azja będzie wkróce rządzić światem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwłaszcza amerykański SRAM - niedziałające linki na ich stronie, brak szczegółowych informacji o produktach, kłopoty ze znalezieniem czegokolwiek i wszędzie ten sam bzdurny filmik z kobietą tłumacząca, jak ogólnie sprawdzić rower. Fox podobnie. Na stronie Treka też nic o swoim rowerze z 2018 nie mogę znaleźć. Mój nastepny rower z założenie będzie musiał mieć 100% części wyprodukowanych przez producentów spoza USA i Europy Zachodniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Od tego jest forum by udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Bo napisać to se można wszystko. 

Poza tym jeśli przeciętny Kowalski coś kupi w Stanach to na 99% będzie to zakup internetowy. Więc podejście do klienta w ichniejszych sklepach do których się wchodzi jest mało wymierne. 

Do zakupów w brytyjskich sklepach stacjonarnych nie mam zastrzeżeń. Twarzą w twarz są naprawdę dobrzy. A interesy zdalne wypadają różnie. 

Ostatnio wysłałem zapytanie amerykańskiemu sprzedawcy na ebay. Duuuuży sklep. Odpowiedź dostałem po 2 tygodniach. Gołąb ze związanymi skrzydłami chyba szybciej obróciłby w dwie strony. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytuje: "Od tego jest forum by udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Bo napisać to se można wszystko. " - udzielając odpowiedzi - piszę - i mogę napisać cokolwiek bzdurnego czy prawdziwego.

Chodziło mi o osobiste kontakty w sklepach w USA - ale nie dotyczy to rowerów itd wiec nie będę opowiadał osobistych historii zakupów zupełnie innych rzeczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie zastanawiam, co my produkujemy ( jeżeli chodzi o rowery), że mamy mieć porównanie do SuperB z pierwotnego tematu?

Ja dość często pisałem do Accent/ Velo i Kross ( miałem od nich dwa/ trzy rowery) i w sumie może kontakt nie był ekspresowy, ale w większości przypadków dostałem odpowiedź. Pisałem do Banless i Bitul, kontakt natychmiastowy. Nasz forumowy Activia też nie ma się czego wstydzić.

Jeżeli chodzi o sklepy, to chociażby Centrumrowerowe jest absolutnym wzorem jeżeli chodzi o kontakt. Z innej branży, sklep mojehobby.pl też jest godny naśladowania. Wysłałem im zdjęcie że w modelu jedna część była połamana. Wysłali mi nowy model, bez zwrotu uszkodzonego.

Także nie wiem dokąd brnie ta dyskusja, ale stwierdzanie że Azja super, Europa i USA ble po kontakcie z jedną firmą, to chyba nadużycie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...