graziano Napisano 23 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2021 Witam. Jeżdżę na Btwinie Riverside 500, który ma prostą kierownicę i zwykłe (nieszosowe :) ) tarczówki - seryjnie są mechaniczne, ale u mnie wkrótce hydrauliczne shimano. Przerzutka tylna też jakieś niewysokie shimano, przód bez przerzutki. Chcialbym zmienić kierownicę na baranka, ale zastanawiam się czy z szosowymi klamkomanetkami wykorzystam swoje stare hamulce (którekolwiek, choć wolałbym hydrauliczne) i przerzutkę. I czy nie zapłacę za to więcej niż na rower :) Jestem laikiem w szosach, proszę o wyrozumiałość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 23 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2021 Jeśli hydrauliczne to zapłacisz więcej niż za rower. Z mechanicznymi też jest problem, bo klamki szosowe ciągną za mało linki, wiec albo szosowe zaciski, albo adaptery. Przerzutki dopóki nie są 10 rzędowe to pasują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
graziano Napisano 23 Lipca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Lipca 2021 Trochę tak się spodziewałem A może istnieją kierownice tak wyprofilowane, że da się w nich zamontować zwykłe klamki? Chociaż to nie załatwia problemu z manetką, jestem gotów na pewne ustępstwa ale nie manetkę na ramie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihau_ Napisano 23 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2021 Ogarniasz, że zakładając baranka miejsce chwytu wysuwa ci się 10 cm w przód? Ten riverside w rozmiarze S ma poziomą 585, po zamontowaniu baranka robi się z tego rower na gościa 190 wzrostu Że już o tym jak beznadziejnie będzie to wyglądało nie wspominam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...