Bartexx Napisano 22 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2021 Witam ostatnio podczas pierwszego zerowego serwisu amortyzatora Fox 49 w momencie odkręcania dolnych goleni śruba trzymająca je po stronie Komory powietrznej wystrzeliła. Był to najprawdopodobniej powód resztki powietrza która gdzieś została. Pytanie moje brzmi czy mogłem coś przeoczyć i czy jest możliwość że gdzieś jeszcze spuszcza się powietrze? Wydaje mi się że spuściłem wszystko co było używając głównego zaworu. Dodam że amortyzator jest z 2020 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamfan Napisano 22 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2021 (edytowane) Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory. Rozumiem, że z amorem nie ma problemu? Ciśnienie z niego nie ucieka? Nie musiałeś go często dopompowywać? Ja bym obstawiał, że powietrze ucieka z komory do dolnej goleni. Edytowane 22 Lipca 2021 przez kamfan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 22 Lipca 2021 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2021 Pod uszczelkami kurzowymi masz zaworki do upuszczania zgromadzonego powietrza w dolnych goleniach. Tak może się tak zdarzyć jak zamykasz często pełny skok na goleni 40mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartexx Napisano 5 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2021 W dniu 22.07.2021 o 16:15, kamfan napisał: Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory. Rozumiem, że z amorem nie ma problemu? Ciśnienie z niego nie ucieka? Nie musiałeś go często dopompowywać? Ja bym obstawiał, że powietrze ucieka z komory do dolnej goleni. Amortyzator jest nowy i nie występują żadne z powyższych problemów. Najprawdopodobniej nie spuściłem powietrzna za pomocą odpowietrzników pod uszczelkami kurzowymi. W dniu 22.07.2021 o 16:22, siejak1 napisał: Pod uszczelkami kurzowymi masz zaworki do upuszczania zgromadzonego powietrza w dolnych goleniach. Tak może się tak zdarzyć jak zamykasz często pełny skok na goleni 40mm Najprawdopodobniej tego nie zrobiłem a jako że był to pierwszy serwis od wyjechania z fabryki to pewnie jakieś powietrze się tam znalazło. dziękuję za pomoc :)) jak następnym razem będę robił to o tym nie zapomnę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2021 W dniu 22.07.2021 o 16:15, kamfan napisał: Przecież w dolnych goleniach nie masz w ogóle ciśnienia, jak się ma trochę wprawy to można je serwisować w ogóle bez spuszczania powietrza z komory Tu chyba nie chodzi o wprawę, a bezpieczeństwo. Lepiej żeby taki popychacz nie wystrzelił podczas serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.