DabiKubi Napisano 18 Lipca 2021 Napisano 18 Lipca 2021 Witam, mam 173 cm wzrostu , dł. wewnetrzna nogi 84 cm, rower kross level 3.0 L 19" 2021r Co i jak mogę poprawić ? Ostatni rower miałem x lat temu i jestem zielony w temacie . Dzięki za pomoc i sory jezeli podobny temat istnieje.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 18 Lipca 2021 Mod Team Napisano 18 Lipca 2021 A nie masz przypadkiem 183 cm ? Pytam, bo jakoś na zdjęciu nie widzę tych 19", które zazwyczaj są dla osób wyższych niż 173 cm. Jeżeli uważasz, że nie jest niewygodnie, nie odczuwasz dyskomfortu ( np. cierpnące dłonie itp. ), a z tego co widzę, to preferujesz raczej jazdę rekreacyjną - nie zmieniałbym w takiej sytuacji nic. PS Staraj się używać dużych liter na początku zdania ( poprawiłem + parę literówek ).
DabiKubi Napisano 18 Lipca 2021 Autor Napisano 18 Lipca 2021 173 ale nie ukrywam że fajnje by było mieć troche więcej Rekracyjnie ale też zjazdy , skakanie , błota (wiadomo nie przekraczając granic zdrowego rozsądku). Nie wiem tak naprawdę ile moge sobie pozwolić z ttym modelem . Przy okazji chciałbym spytać czy SPD będzie odpowiednie przy jeździe w lekkim terenie I po za nim mając za sobą przyczepke z dzieckiem.
Mod Team KrissDeValnor Napisano 18 Lipca 2021 Mod Team Napisano 18 Lipca 2021 Na pewno nie jest to model dedykowany do skakania ( na naklejce amortyzatora powinno być zresztą odpowiednie ostrzeżenie ), a tak jak pisałem - bardziej rekreacja. Myślę, że do przyczepki SPD nie są "must have".
WaGiant Napisano 18 Lipca 2021 Napisano 18 Lipca 2021 No dziwne bo 19" powinno być dla cienie za duże , a na zdjęciu wygląda że jest ok . Pozycja nawet dość wyprostowana . ??? To na pewno 19" ? Przy twoim wzroście podałeś dość dużą długość nogi więc tułów powinien być raczej krótki czyli pozycja wyciągnięta . ? Patrząc na zdjęcie ja może zmieniłbym mostek na ciut dłuższy ale to indywidualna sprawa . Pojeździsz to sam poczujesz czy nie chcesz bardziej pochylić się nad kierownicą .