Skocz do zawartości

[do 3000zł] rower dla osoby do 120 kg.

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, 

Na wstępie chcę zaznaczyć, że w temacie rowerów jestem kompletnym laikiem. Do tej pory jeździłem na zwykłych rowerach z supermarketu. 

Poszukuję roweru dla siebie, wzrost to: 180 cm, a waga do 120 kg. Rower głównie przeznaczony będzie do jazdy poza miastem (gdzie jednak asfalt będzie występował również), jazdy nad jezioro, nad rzekę Wisłę, do lasu, dłuższą przejażdżkę poza miasto. Podłoże po którym mam zamiar jeździć to: asfalt, piach,  piasek, korzenie, szuter, żwir ściółka leśna itp. Roweru najmniej będę używał w mieście, między blokami, no może poza tym, żeby wyjechać z niego. Nie interesują mnie żadne dodatkowe koszyczki na kocyk, na klucze itp. Rower ma być sportowy. 

Troszkę poczytałem i wyszło mi, że najlepiej będzie dla mnie pasował rower górski z mocnymi kołami i dużą ramą. 

No i tutaj się zwracam do Was moi mili. Co polecacie dla takiego grubaska w cenie do 3000 zł ?

Pozdrawiam serdecznie,

Kamil

Napisano

Riverside 920 i Caledon DB DR to najtańsze opcje z amortyzatorem powietrznym, w przeciwnym razie polecałbym coś na sztywnym widle jak Marin Muirwoods bo sprężynowe uginacze się nie sprawdzą przy twojej wadze, do tego raz dwa je wykończysz.

Muirwoods jest na mega solidnej stalowej ramie CrMo z dożyw. gwarancją waga nie będzie żadnym problemem.

Napisano
  W dniu 16.07.2021 o 11:12, Sprawca napisał:

Podłoże po którym mam zamiar jeździć to: asfalt, piach,  piasek, korzenie, szuter, żwir ściółka leśna itp.

Rozwiń  

Już widzę gravelka albo crossa po piachu, korzeniach i ściółce leśnej :D

Napisano

Dzięki za odpowiedzi. 

Bardziej skłoniłbym się do typu roweru co podał wkb w pierwszym poście, gdyż w gravelu nie pasuje mi kierownica typu "baranek" .  Jeszcze co do ceny, to jeśli cena wyniesie do 3500 zł, to też nie będzie problemu.