f16marcin Napisano 11 Lipca 2021 Napisano 11 Lipca 2021 Posiadam Manitou r7 80 Super TPC. Mam z nim taki problem ze przy powrocie świszczy jak by zaciągał powietrze no i średnio płynnie chodzi. Wydaje mi się, że ma mało oleju bo trochę zaniedbany był przez ostatnie lata, uszczelki były zasyfione i przepuszczały, teraz wyczyściłem z zewnatrz i trochę syfu ze środka do góry nogami i cieńką kartą. Nie wiem czy opłaca mi się go wysyłać gdzieś na serwis a jeżeli tak to może polecili byście kogoś lub jakiś serwis ?. Druga opcja to rozebrać go samemu, nie wiem tylko czy to się opłaca bo kupić olej w takiej małej ilości, jakieś narzędzia specjalistyczne będą potrzebne ? Doradźcie proszę co z nim zrobić. Cytuj
f16marcin Napisano 15 Lipca 2021 Autor Napisano 15 Lipca 2021 (edytowane) ? Aktualnie wybrałem. 1. Zestaw o-ringów i uszczelek https://allegro.pl/oferta/zestaw-o-ringow-30mm-markhor-m30-r7-10184608109 (179zł) - nie wiem czy potrzebuje aż tyle bo mogę też kupić same uszczelki za 100 . Możliwe, że nie potrzebuje tego wszystkiego ? bo w sumie na zewnatrz uszczelka kurzowa nie wygląda źle ?? 2. Smar Sram Butter https://allegro.pl/oferta/smar-sram-butter-do-amortyzatorow-20ml-strzykawka-10035119841 (37zł) 3. ROCKSHOX Olej do amortyzatora rowerowego 5WT (22zł) 4. 5W40 - Olej Motorex Boxer 4T (65 zł) taki wyczytałem, że niby się nada ? Same oleje wychodzą 124 zł komplet z oringami 300 zł a same uszczelki 224. Którą opcję wybrać ? i co pozmieniac żeby było taniej Edytowane 15 Lipca 2021 przez f16marcin Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.