Kasia90 Napisano 27 Czerwca 2021 Napisano 27 Czerwca 2021 Mam trekkingowy rower z roku 2014 z niewielkim przebiegiem ok 4k km. Mam zamiar pojechać w rowerową podróż po Europie ale zastanawiam się czy obecne obręcze MACH1 210 CNC i szprychy SAPIM mają jakąkolwiek szansę wytrzymać podróż z ciężkimi sakwami i całym ekwipunkiem. Czy może mi ktoś doradzić czy jest to zalecane oraz co w takim razie z dynamem, które jest w piaście? Czy przy ewentualnej zmianie obręczy i szprych serwis je przełoży? pełna specyfikacja roweru jeśli to potrzebne https://www.unibike.pl/unibike2015/unibike2014/expeditiongts.html
Imar Napisano 27 Czerwca 2021 Napisano 27 Czerwca 2021 Bym tak na zapas nie przesadzał. Po prostu przed wyprawą zadbaj o to żeby koła były wycentrowane, żeby nie było luźnych szprych. Takim tokiem rozumowania możesz wszystko w rowerze wymienić. Mach i Sapim to porządni producenci.
MikeSkywalker Napisano 27 Czerwca 2021 Napisano 27 Czerwca 2021 Koła w rowerach Unibike są bardzo dobre. Na dobrych komponentach i przede wszystkim solidnie złożone. Jedyne co to można je podcentrować (bo zakładam że są prawie proste, przy takim przebiegu) i ewentualnie zajrzeć do piast, żeby wymienić smar na świeży. Głównie myślę tutaj o tylnej piaście, bo prądnice są w miarę bezobsługowe a 4 tysiące to niewielki przebieg.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.