mikowas Napisano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Witam, na stronie https://trailhead.rockshox.com/ wpisałem numer seryjny z mojego amortyzatora. Wyskoczyło mi okienko z danymi i po kliknięciu Service kits wyskoczyło, że zestaw uszczelek do mojego Domain Dual Crown RC to 00.4315.032.230 BASIC SERVICE KIT - DOMAIN (2012-2016)/DOMAIN DUAL CROWN. Wpisałem numer w google i kupiłem zestaw uszczelek - konkretnie ten https://www.cyklomania.pl/rock-shox-zestaw-serwisowy-basic-domain-2012-2016,id11956.html na zdjęciu co innego a w paczce co innego... Po otwarciu paczki okazało się że zamiast czarnych uszczelek olejowych są jakieś gąbki... oraz uszczelki kurzowe mają trochę inny kształt.. Według strony rockshox to jest dobry zestaw do mojego amora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 23 Czerwca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Uszczelki olejowe akurat warto zastąpić gąbkami, natomiast kurzowe - kurzowo olejowymi. Ja tak zmieniłem w swoim Liryku, tylko na uszczelki Racing Bros, i amor pracuje lepiej. Jest też kwestia rocznika, bo w starszych amorach RSa były kurzówki z kołnierzem, w nowszych bez kołnierza. Jak masz ten drugi typ to odsyłaj ten zestaw, bo nie będzie pasować. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikowas Napisano 23 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 @sznib, Rower i amortyzator jest z 2015r. W moim akurat są właśnie z kołnierzem , a w tej paczce są bez kołnierza. Martwi mnie tylko to oznaczenie, bo strona RockShoxa sugeruje użycie tego zestawu w moim amortyzatorze... jeżeli to nie pasuje to dali du*y strasznie. Jak mam wyszukać odpowiedni zestaw? Uszczelki kurzowe pasują chyba od Boxxera - (coś takiego ebay), olejowe to nie wiem gdzie dostać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 23 Czerwca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Bierz Racing Brosy, są lepsze od oryginałów. Jak masz wersję z kołnierzem to te: https://sklep.banana-bikes.com/racingbros-lycan-fork-low-friction-kit-35mm-rock-s,3,1119,1122 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikowas Napisano 23 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Ok, a te uszczelki piankowe wkładam w miejsce tych czarnych olejowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 23 Czerwca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Tak. I oczywiście olejem je trzeba nasączyć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mikowas Napisano 23 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 Olejem tym, który będę wlewał w dolne lagi? Czy nie ma wielkiego znaczenia gęstość? Smaru na kurzowo olejowe dawać tyle co na oryginalnych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
To_JaT Napisano 23 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2021 4 minuty temu, mikowas napisał: Olejem tym, który będę wlewał w dolne lagi? Czy nie ma wielkiego znaczenia gęstość? Tak ale to bez większego znaczenia. Ważne żeby było tłusto. 5 minut temu, mikowas napisał: Smaru na kurzowo olejowe dawać tyle co na oryginalnych? Więcej, nie ma co żałować. Tylko wiadomo że nie 2 kg smaru. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.