Skocz do zawartości

[sklep internetowy] Szprychy.com - czy to zaufany sprzedawca?


acid1234

Rekomendowane odpowiedzi

SKLEP SZPRYCHY.COM
ul. Plac Cukrowni 683-130 PelplinPolska
 
Chcę kupić u nich rower.

Próbowałem mailowo i telefonicznie kontaktować się z tym sklepem.

Telefonu nie odbiera a na drugiego maila odpisał mailem bez tematu z informacją, że "rower jest dostępny".

Obawiam się kupować od nich rower za 6000zł.

Czy mieliście z nimi styczność, jest godny zaufania???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Same Szprychy to więcej niż jeden salon w Pelplinie. W Gdańsku mają raczej dobrą opinię.

W dodatku to taka pora, że w sklepie rowerowym raczej mało kto ma czas siedzieć przy kompie i pisać elaboraty w odpowiedzi na setki pytań od klientów.

Szy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szy >>> raczej podanie jednego numeru komórkowego, którego nie odbierają  i wysyłanie maila z informacji "rower jest dostępny" (bez tematu i informacji o jaki rower chodzi) nie przystoi komuś kto prowadzi sklep internetowy, a kupujący pyta o rower za 6000zł.

Co ciekawe ten sam rower na allegro - ten sam sprzedawca z Pelplina jest już droższy niż na stronie sklepu o 2600zł.

Chyba odpuszczę bo wygląda to mega podejrzanie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.06.2021 o 16:30, acid1234 napisał:

 

Co ciekawe ten sam rower na allegro - ten sam sprzedawca z Pelplina jest już droższy niż na stronie sklepu o 2600zł.

Chyba odpuszczę bo wygląda to mega podejrzanie.

 

Słyszałeś o takim czymś jak prowizja dla Allegro%? Do ceny sklepowej doliczają sobie koszty Allegro, za które płaci kupujący na Allegro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rower dotarł cały i zdrowy. Pierwsza przejażdżka już zrobiona.

Zamówienie wykonałem w nocy :) Czwartek. Dostawa  Środa (następny tydzień). Kontakt z sklepem oceniam słabo - ale jakiś jest.

Rozumiem, że jest sezon, także nie mam pretensji i na razie jestem zadowolony.

Tak przykładowo... Gdy zamawiałem rower w KONA Polska  rower zamówiony o 15.00 był następnego dnia o 9.00 :) SZOK !!!

 

Kross (Copy).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety, ale jak sklep ma też oddział stacjonarny, to dość często kontakt jest średni.

U siebie mam sklep, dość znany w okolicy, drugi oddział mają w Warszawie. Dopóki w mojej miejscowości pracowała kobieta odpowiedzialna za telefony czy maile i obsługę klienta w prostych sprawach, to nie było problemu z kontaktem, wszystkiego się można było dowiedzieć. Potem zniknęła, w jej miejsce wskoczyli jacyś ludzie którzy nawet w sklepie nie wyglądają na zainteresowanych, a na maile nie odpowiadają. Pisałem do nich zarówno w sprawie części, jak i rowerów po 5k, nie odpisali, ich strata.

Pisałem także do serwisu rowerów szosowych pod Warszawą i Ci dopiero mnie zdziwili. Pisałem do nich na FB ( taką formę kontaktu sami proponowali), wiadomość odczytywali a odpowiedzi już nie było. No trudno, najwyraźniej sprzedaż części za kilkadziesiąt zł ich nie interesowała na tyle, żeby stuknąć kilka razy w klawiaturę.

No a że ja jestem pamiętliwy, to raczej ich klientem już nie będę.

PS: dwa dodatkowe pytania.

1. Co to za rower? Kross? Stal?

2. Jaki błotnik masz przy amortyzatorze? Wygląda dobrze, a szukam takiego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...