Cichy300 Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 Czesc Szukam nowych kół do swojej szosy. Budżet około 1000zl Pytanie czy lepiej brać systemowe koła mavica czy zamówić coś składanego. Do jak na razie mam upatrzone 1. Mavic Aksium 2. Mavic Cosmic 3. Koła od lemonbike piasty DT370 obręcz DT R460 i szprychy Sapim D-Light Ważę 80kg. Obecnie mam Vision Team 30. Nie chciałbym zmienić na coś gorszego.
Gość Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 A co jest nie tak z aktualnymi? Ile ważą te z Lemon Bike? Bo nr 1 i 2 to właściwie to samo co masz.
abdesign Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 Na tych piastach, obręczach etc.? na 28 szprychach wyjdzie pewnie w okolicach 1800gram (1800+). Same piasty ważą 600 gram.
Gość Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 No to kompletnie bez sensu. Na coś wyraźnie lepszego, trzeba mieć około 2k.
Cichy300 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Napisano 16 Czerwca 2021 Tylne koło jest jakieś dojechane. Rower kupiony używany. Ciągle pękają szprychy. Strach gdzieś jechać bo nie wiadomo czy szprycha nie strzeli. A w serwisie policzyli mi ~550zl za wymianę szprych i nypli, więc chyba wolę kupic coś nowego i mieć spokój
RafalxM Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 22 minuty temu, abdesign napisał: Same piasty ważą 600 gram Raczej poniżej 300 g
abdesign Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 dt'ki 370 w komplecie ważą poniżej 300 gram? A co im się stało że tak schudły i zrobiły się lżejsze od najlżejszej wersji 240'ek? Edyta: O dopiero zdałem sobie sprawę że sam przesadziłem bo mi się 6 zamiast 5-ki spod palca wyprodukowała, co nie zmienia faktu że obok 300gram nawet nie leżały.
kazafaza Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 Moim zdaniem: ćwicz wymianę szprych bo to grosze a umiejętność wielka oraz ładuj w łydy na cięższych kołach. Jednocześnie odłóż więcej floty na koła które faktycznie będą o niebo lepsze a nie tylko urwane 10 gram w przypadku Aksium, Cosmic'ów nie chce mi się szukać dokładnej wagi ale lżejsze nie będą, nie wiem jak z ostatnim setem, a w przyszłym sezonie będziesz z siebie i roweru mega dumny Pozostaje jeszcze kwestia do jakiej jazdy używasz roweru bo to dyktuje wybór obręczy: wysokich które więcej ważą ale dają przewagę przy pościgach (choć trzeba bardziej walczyć z bocznymi podmuchami) czy wolisz precle do pobijania KOMów na okolicznych podjazdach - wtedy bierz niskie, najlżejsze.
Cichy300 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Napisano 16 Czerwca 2021 Wymiana 550 a nowe kółka z deca 850.. Więc sredny biznes. Tu nie chodzi o wagę a o zmianę na coś co będzie wytrzymałe. Nie zamierzam pakować w szosę kasy. To jest 2 rower.
kazafaza Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 Aero proste szprychy? Kurde, internety nie bolą - najlepsze info u źródła ale że to nie mój problem to zmykam na rower.
Cichy300 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Napisano 16 Czerwca 2021 Na szosie robię jakieś 3.5-4k rocznie. Dopłacać do 5 czy brać 6?
Gość Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 Spokojnie, już kupujesz? Przejrzałeś specyfikację? Jakiej kasety używasz? Bo jak bez pająka a kupisz bębenek Alu, to zaraz będzie że bębenek ponacinany.
Sobek82 Napisano 16 Czerwca 2021 Napisano 16 Czerwca 2021 W Dynda Horse sobie weź, tylko musisz podwoić budżet.
Cichy300 Napisano 16 Czerwca 2021 Autor Napisano 16 Czerwca 2021 No potrzebuje w sumie na już. Cały napęd 105 R7000
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.