Panbike Napisano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 (edytowane) Cześć wszystkim. Jestem kompletnym laikiem w tych sprawach, dopiero zaczynam, a to mój pierwszy post na tym forum. Mam pytanie odnoście leciwego już roweru Avalanche GT 2.0. Amotyzator przedni w nim ani drgnie - nie pamiętam żeby kiedykolwiek działał - został zakupiony jako używany, nie przeze mnie. Próbowałem go wyjąć, ale nie mam odpowiedniego imbusa, więc tylko zajrzałem co jest w środku - w lewej goleni była jedna sprężyna, w prawej natomiast tłumik (?), i sporo oleju. Nie wiem co mam z tym zrobić. Macie jakieś pomysły? Edytowane 14 Czerwca 2021 przez Panbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 14 Czerwca 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Ale jak nie masz narzędzi to do serwisu z nim. Albo kupić narzędzia i działać samemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Lepiej kupić nowy bo ten zapewne ruda wszamała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panbike Napisano 14 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2021 Hmm no dobra. Pokombinuję później jeszcze. Dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Panbike Napisano 15 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2021 Rozkręciłem amortyzator, ale nie mogę wyjąć goleni. Zardzewiałe i do śmietnika amor czy jak? https://ibb.co/3cp5vGD https://ibb.co/fkMT1w4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...