prorider Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Witam 🙂 Z racji tego, że nie znam się w ogóle to zapytam. Potrzebuje lampki tylnej do jazdy w dzień na szosie! Czy tylko sprawdzi się LEZYNE Strip Drive PRO 300 lub Bontrager flare rt? Znajdzie się coś taniej? Czy jednak oszczędzić i wybrać coś z wymienionych? Dziekuje za odpowiedzi😊 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Znajdzie się coś taniej? Czy jednak oszczędzić i wybrać coś z wymienionych? To co napisałeś wyklucza się wzajemnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
prorider Napisano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Zaoszczędzić/odłożyć jeszcze pieniądze i kupić te droższe wymienione. O to mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Q_u Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Poczytaj o Lezyne 150, wg. mnie fajna i bywa za 150 zł ( ze 2 tygodnie temu gdzieś widziałem ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Joker86 Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 https://allegro.pl/oferta/tylna-lampka-prox-zeta-s-led-8-trybow-80-lm-usb-9766473492 Daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Ode mnie głos na Proxa - jakościowo nie jest to pewnie półka Flare ale mój Mizar, który na papierze ma raptem 30 lm świeci naprawdę przyzwoicie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...