Gradory Napisano 8 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2021 (edytowane) Rower trailowy 130 mm skoku zawieszenia. Jest przy zamoryzatorze przednim i tylnym obrotowa dźwigienka, która pozwala prawie całkowicie zablokować zawiszenie. Czy można na zablokowanym zawieszeniu jechać agresywnie po korzeniach i skakać? Czy nie szkodzi to amortyzatorom? Edytowane 8 Czerwca 2021 przez Gradory Dodanie pytania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seraph Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Szkodzi nawet jak mają zabezpieczenie przed zniszczeniem blokady przeciążeniem. Tłumik w końcu się podda. A czemu chciałbyś tak jeździć na twardo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tyfon79 Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Myślę sobie, że chodzi o pytanie czy coś się stanie jak sporadycznie będzie się tak jechać. Samemu jak chodzi o dampery kilka razy a nawet trochę więcej się zapomniałem i zjazd poszedł na blokadzie. Nic się nie stało ale na dłuższą metę bankowo coś się sypnie. Od wielu lat nie korzystam już z blokad no chyba, że jakiś długi szuter czy asfalt się trafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Galvatron Napisano 9 Czerwca 2021 Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Martwiłbym się, czy jazda na blokadzie na dłuższą metę nie zaszkodzi łożyskom wahacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gradory Napisano 9 Czerwca 2021 Autor Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2021 Dzięki za odpowiedzi. Pytam, bo w Internecie znalazłem sprzeczne opinie. Nie używam blokad w innej sytuacji niż podjazd, asfalt lub ewentualnie dobra, gładka szutrówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.