dorez Napisano 28 Maja 2021 Udostępnij Napisano 28 Maja 2021 Potrzebuję pomocy w doborze przerzutki do ramy mtb ze zdjęcia. Średnica rury podsiodłowej 31,8 mm. Linka jak widzę prowadzona jest od góry. Planowana jest korba 2-rzędowa 36-22. Na tył ma iść kaseta 9-rzędowa, prawdopodobnie też 36t. Będę wdzięczny za porady i propozycje modeli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 28 Maja 2021 Udostępnij Napisano 28 Maja 2021 FD-M2020-TS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dorez Napisano 28 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2021 Dzięki bardzo za błyskawiczną odpowiedź! Jeszcze takie pytanka, bo w temacie przednich przerzutek jestem zielony: do tego idzie jakaś specjalna, dedykowana manetka, czy obojętnie jaka 2-rzędowa? Łańcuch musi być 9-rzędowy czy może być 10? (zależy jaki się lepiej trafi) Jakby miał ktoś miał jakieś inne modele na myśli to proszę też pisać, w obecnym czasie słabej dostępności zawsze dobrze jest mieć alternatywy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 28 Maja 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Maja 2021 Manetka może być nawet 3rzędowa, po prostu nie będziesz używał ostatniego przełożenia, a na przerzutce sobie wyregulujesz tak żeby nie zrzucała łańcucha poza blat. Łańcuch kup 9 rzędowy, tańszy i trwalszy. Proponuję KMC X9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dorez Napisano 28 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 28 Maja 2021 Dziękuję. Co do łańcucha to właśnie też nad jakimś KMC myślałem. Ja w swoim rowerku też mam od KMC i nie narzekam, ten ma być dla siostry, więc skoro ja nie narzekam to i ona narzekać nie powinna Edit: Przerzutka już kupiona (ta co zaproponowana FD-M2020 top swing), znalazłem w jednym sklepie, więc nie czekałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi