james5 Napisano 21 Maja 2021 Udostępnij Napisano 21 Maja 2021 (edytowane) Witam, obecnie mam seryjne hamulce SHIMANO M365 (rower z 2017) i chcę wymienić na czterotłoczkowy (shimano slx BR-M7120). Kiedyś można było spotkać aukcje z "gotowymi" zestawami - zalanym zestawem zacisk z dźwignia hamulca. Jak przeglądam obecne aukcje, to są głównie osobno zacisk i dźwignia. Jeśli chciałbym kupić osobno, to czy czeka mnie również wymiana przewodu czy może zostać ten seryjny? Na przewodzie napisane jest tylko SHIMANO. Edytowane 21 Maja 2021 przez james5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team bogus Napisano 21 Maja 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 21 Maja 2021 Na pewno musiałbyś wymienić końcówki w pancerzu o ile nie byłby za krótki. Ponadto bez problemu można znaleźć kompletny hamulec np. w Biostern https://biostern.abstore.pl/hamulce-tarcze-adaptery-hamulec-przod-br-m7120-okl-met-4-tloki,c65,p5017,pl.html 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leejoonidas Napisano 21 Maja 2021 Udostępnij Napisano 21 Maja 2021 (edytowane) Czeka Cię dużo więcej kłopotów niż możesz się spodziewać, gdyż Twój obecny przewód będzie pasował do zacisku SLX m7120 ale pod warunkiem że będzie zakończony taką końcówką jak na zdjęciu poniżej, dodatkowo budowa klamek hamulcowych może uniemożliwić prawidłowe ustawienie manetki zmiany biegów. Lepiej zainteresuj się modelami hamulców z poprzedniej generacji. Edytowane 21 Maja 2021 przez leejoonidas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james5 Napisano 21 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 21 Maja 2021 1 godzinę temu, bogus92 napisał: Na pewno musiałbyś wymienić końcówki w pancerzu o ile nie byłby za krótki. Ponadto bez problemu można znaleźć kompletny hamulec np. w Biostern https://biostern.abstore.pl/hamulce-tarcze-adaptery-hamulec-przod-br-m7120-okl-met-4-tloki,c65,p5017,pl.html Dzięki! Przód rzeczywiście prawie plug&play. A co zrobić z tyłem? Jakoś przyczepić stary przewód do nowego i "wyciągnąć", czy są jakieś bardziej cywilizowane sposoby? Co do kompatybilności klamki z dźwignią biegów, to zdaję sobie sprawę, że będzie to szło razem z wymianą napędu, a przynajmniej jego części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.