funshy Napisano 19 Maja 2021 Udostępnij Napisano 19 Maja 2021 Cześć, zauważyłem ostatnio, że korba krzywo się kręci, nie mogłem wyregulować przerzutki przedniej, bo ciągle coś mi ocierało, widać, że w niektórych momentach korba o nią ociera, a w niektórych nie. Poniżej filmy, wydaje mi się że wszystkie blaty kręcą się tak samo krzywo, co według tego co wyczytałem wskazywałoby na suport. Dodam że ostatnio jadąc było słyszalne dźwięki z tamtych okolic, szczególnie przy mocniejszym depnięciu np. jadąc pod górkę. Dodam że należę do cięższych osób waga 100kg+ Filmiki pokazujące kręcenie korby względem przerzutki na poszczególnych biegach: bieg 1 Spoiler bieg 2 Spoiler bieg 3 Spoiler Tutaj jak wygląda korba po zdjęciu, nie znam się ale wydaje się że jest w porządku. Spoiler Chciałem zdjąć suport żeby zobaczyć jak wygląda ale jak się okazało mój klucz od strony napędowej jest za krótki na octalinka i zwężenie wewnątrz jego nie pozwala odkręcić miski od strony napędowej, także na razie jedyne co mogę pokazać to zdjęcia suportu wewnątrz roweru. Spoiler LINK Spoiler LINK Na razie muszę odkręcić ten suport co jest ale według mnie czeka mnie jego wymiana, choć wolałbym przeczytać opinię bardziej obeznanych osób. Myślę że jakbym miał wymieniać to na ten: LINK w odpowiednim rozmiarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 19 Maja 2021 Udostępnij Napisano 19 Maja 2021 Zdejmij tą osłonę łańcucha (powinna być odkręcana). To plastik i się odkształcił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...