Skocz do zawartości

[4500zł] Gravel Ghost Road Rage Base 2021


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Myślę nad zmianą sprzętu. Obecnie posiadam wysłużonego 8 letniego MTB'ka, ale zastanawiam się nad zmianą na gravela. Moje preferencje co do jeżdżonych tras uległy zmianie teraz jest w nich więcej asfaltu i szutrów jak cięższego terenu. Przymierzałem się do Rometa Boreasa 1 mojego znajomego i całkiem sympatycznie się nim jezdzi. Widzę jaki deficyt jest aktualnie na rynku rowerowym dlatego w moim przedziale cenowym jak i dostępności znalazłem właśnie Ghost Road Rage Base 2021. Posiada ktoś, bądź miał do czynienia z tym rowerem i może się na jego temat wypowiedzieć, bo na stronach i forach nic nie znalazłem. Poniżej wrzucam specyfikacje. W tej cenie chyba nie najgorsza. Nie znam się na ramach i chciałbym dowiedzieć się jaki ma ona charakter. Sportowy czy bardziej rekreacyjny? Jakie opony najszersze do niego wcisnę?

Specyfikacja

rama:ROAD RAGE AL
wielkość ram:XS, S, M, L, XL
Rama-tworzywo:ALUMINIUM
widelec:GHOST LC Rigid
przerzutka przód:Shimano Sora FD-R3000
przerzutka tył:Shimano Sora RD-R3000-GS 9-S
dźwignie przerzutek:Shimano Sora ST-R3000
hamulce:Tektro MD-C510 160 mm Disc
dźwignie hamulca:Shimano Sora ST-R3000
Tarcze hamulcowe:Shimano SM-RT30 160 mm
kierownica:Ground Fiftyone Race WB 440 mm Dia. 31.8 mm
chwyty kierownicy:-
mostek:Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm
sztyca:Ground Fiftyone 31.6 mm
siodełko:WTB Silverado
korbowód:FSA CK201ST
kaseta:Sunrace CSM90 11-34
łańcuch:KMC X9
ilość biegów:18
Rozmiar kół:28
opona przód:WTB Riddler 37c Comp 700x37c
opona tył:WTB Riddler 37c Comp 700x37c
piasta przód:Formula CL-712 12x100 mm
piasta tył:Formula RXC-142S 32H 12x142 mm
szprychy:DT Swiss 2.0
kolor ramy:dust/black
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ghost w PL praktycznie nie istnieje więc szukanie jakichkolwiek opinii nie ma większego sensu. Zresztą rower jak każdy inny w tym budżecie, aluminiowa rama bez żadnych kosmicznych technologii a reszta od producentów obecnych w rowerach każdej marki, tak naprawdę nie ma się co psuć. Jeśli się na niego zdecydujesz kupiłbym na zapas jeden lub dwa haki przerzutki bo koszt w stosunku do ceny roweru niewielki a w przyszłości może oszczędzić sporo nerwów - to w sumie jedyna część "dedykowana" do ramy. Co do opon też próżno szukać odpowiedzi, możesz skontaktować się że sklepem niech zmierzą czy zrobią zdjęcia prześwitów w ramie. Podejrzewam, że jeśli zapakowali fabrycznie 37 to wiele więcej się nie zmieści. No ale po co wiecej w gravelu? 

Cytat

Nie znam się na ramach i chciałbym dowiedzieć się jaki ma ona charakter. Sportowy czy bardziej rekreacyjny? 

W sumie coś pośredniego z leciutkim wskazaniem na endurance, podkładkami pod mostkiem pójdziesz zarówno bardziej w stronę geometrii endurance jak i race. 

Specyfikacja jeśli chodzi o cenę jest na dzień dzisiejszy w miarę ok. Chodzą słuchy, że pod koniec miesiąca "mają rzucić" do sklepów trochę rometa aspre 2.- jeśli udałoby ci się go dorwać to bije na głowę wszytko inne w tej kasie, jeśli nie to ghost jest dobrym wyborem

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dzień dobry wszystkim,

kupiłem taki rower (Ghost) zimą, cena była dobra ale:

1.laker bardzo miękki, rysuje się od patrzenia, chiński system kodowania koloru, nie ma odpowiednika RAL

2. korba FSA na kwadrat, zaoszczędzili w stosunku do Sory kilka $, suport zaczął trzeszczeć po 300km (wysechł czy co?)

3. po 500 km pękł mi w lesie hak przerzutki - rorer nie był uderzony, przejeżdżałem przez piach i trach...  3 km z buta

są zalety -cena, sztywne osie wygodna pozycja, najgorszy ten lakier

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...