Skocz do zawartości

[4500zł] Gravel Ghost Road Rage Base 2021

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Myślę nad zmianą sprzętu. Obecnie posiadam wysłużonego 8 letniego MTB'ka, ale zastanawiam się nad zmianą na gravela. Moje preferencje co do jeżdżonych tras uległy zmianie teraz jest w nich więcej asfaltu i szutrów jak cięższego terenu. Przymierzałem się do Rometa Boreasa 1 mojego znajomego i całkiem sympatycznie się nim jezdzi. Widzę jaki deficyt jest aktualnie na rynku rowerowym dlatego w moim przedziale cenowym jak i dostępności znalazłem właśnie Ghost Road Rage Base 2021. Posiada ktoś, bądź miał do czynienia z tym rowerem i może się na jego temat wypowiedzieć, bo na stronach i forach nic nie znalazłem. Poniżej wrzucam specyfikacje. W tej cenie chyba nie najgorsza. Nie znam się na ramach i chciałbym dowiedzieć się jaki ma ona charakter. Sportowy czy bardziej rekreacyjny? Jakie opony najszersze do niego wcisnę?

Specyfikacja

rama:ROAD RAGE AL
wielkość ram:XS, S, M, L, XL
Rama-tworzywo:ALUMINIUM
widelec:GHOST LC Rigid
przerzutka przód:Shimano Sora FD-R3000
przerzutka tył:Shimano Sora RD-R3000-GS 9-S
dźwignie przerzutek:Shimano Sora ST-R3000
hamulce:Tektro MD-C510 160 mm Disc
dźwignie hamulca:Shimano Sora ST-R3000
Tarcze hamulcowe:Shimano SM-RT30 160 mm
kierownica:Ground Fiftyone Race WB 440 mm Dia. 31.8 mm
chwyty kierownicy:-
mostek:Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm
sztyca:Ground Fiftyone 31.6 mm
siodełko:WTB Silverado
korbowód:FSA CK201ST
kaseta:Sunrace CSM90 11-34
łańcuch:KMC X9
ilość biegów:18
Rozmiar kół:28
opona przód:WTB Riddler 37c Comp 700x37c
opona tył:WTB Riddler 37c Comp 700x37c
piasta przód:Formula CL-712 12x100 mm
piasta tył:Formula RXC-142S 32H 12x142 mm
szprychy:DT Swiss 2.0
kolor ramy:dust/black