r.maczek Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Witam wszystkich, Myślę nad zmianą sprzętu. Obecnie posiadam wysłużonego 8 letniego MTB'ka, ale zastanawiam się nad zmianą na gravela. Moje preferencje co do jeżdżonych tras uległy zmianie teraz jest w nich więcej asfaltu i szutrów jak cięższego terenu. Przymierzałem się do Rometa Boreasa 1 mojego znajomego i całkiem sympatycznie się nim jezdzi. Widzę jaki deficyt jest aktualnie na rynku rowerowym dlatego w moim przedziale cenowym jak i dostępności znalazłem właśnie Ghost Road Rage Base 2021. Posiada ktoś, bądź miał do czynienia z tym rowerem i może się na jego temat wypowiedzieć, bo na stronach i forach nic nie znalazłem. Poniżej wrzucam specyfikacje. W tej cenie chyba nie najgorsza. Nie znam się na ramach i chciałbym dowiedzieć się jaki ma ona charakter. Sportowy czy bardziej rekreacyjny? Jakie opony najszersze do niego wcisnę? Specyfikacja rama:ROAD RAGE AL wielkość ram:XS, S, M, L, XL Rama-tworzywo:ALUMINIUM widelec:GHOST LC Rigid przerzutka przód:Shimano Sora FD-R3000 przerzutka tył:Shimano Sora RD-R3000-GS 9-S dźwignie przerzutek:Shimano Sora ST-R3000 hamulce:Tektro MD-C510 160 mm Disc dźwignie hamulca:Shimano Sora ST-R3000 Tarcze hamulcowe:Shimano SM-RT30 160 mm kierownica:Ground Fiftyone Race WB 440 mm Dia. 31.8 mm chwyty kierownicy:- mostek:Ground Fiftyone Dia. 31.8 mm sztyca:Ground Fiftyone 31.6 mm siodełko:WTB Silverado korbowód:FSA CK201ST kaseta:Sunrace CSM90 11-34 łańcuch:KMC X9 ilość biegów:18 Rozmiar kół:28 opona przód:WTB Riddler 37c Comp 700x37c opona tył:WTB Riddler 37c Comp 700x37c piasta przód:Formula CL-712 12x100 mm piasta tył:Formula RXC-142S 32H 12x142 mm szprychy:DT Swiss 2.0 kolor ramy:dust/black Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...