Gość Napisano 8 Maja 2021 Udostępnij Napisano 8 Maja 2021 No i ja już na miejscu, dziś chłodno, więc Velo Czorsztyn na jutro. Faktycznie trudno się zgubić, niepotrzebnie spanikowałem hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Maja 2021 Udostępnij Napisano 9 Maja 2021 Było, minęło, garstka info ode mnie, może się komuś przyda. Jeżeli pobyt w Pieninach a chcemy przejechać VELO- CZORSZTYN Ja zacząłem od Niedzicy. W google map wpisujemy "Parking zamek Niedzica" tam mamy gdzie zostawić samochód oraz jak ktoś nie ma swojego roweru, to kilka wypożyczalni jest dookoła. Najlepiej nie przeprawiać się na starcie statkiem do Czorsztyna a rozpocząć od pedałowania, bo jest makabrycznie wykańczający podjazd już po kilkuset metrach, później już jest łatwiej a na końcu statek i odpoczynek. Czy da się zgubić? Niestety tak, i ja się zgubiłem. W Dębnie trzeba wyjechać na górę na most a ja z kumpelą pojechaliśmy dalej ścieżką. Tam VELO-CZORSZTYN przeszło w VELO_DUNAJEC i dopiero jak zobaczyliśmy tabliczkę Nowy Targ 20km to nas tknęło. Zresztą zginął nam zalew, a pojawił się Dunajec. To jest jedno newralgiczne miejsce, gdzie trzeba uważać. Reszta do ogarnięcia. Kompletnie nie na się kogo zapytać, bo choć dziś "zarowerowanie" wynosiło ok 1500szt./ha to każdy był tam pierwszy raz. Jakiś miejscowy z samochodu coś nam próbował wytłumaczyć, ale mówi, że on nie rowerowy, więc nie jest pewien bla bla bla. Takież to tłumaczenie jak tej panny w filmie CK Dezerterzy. Koniec końców dojechaliśmy. Trasa naprawdę ładna, pokryta nowym asfaltem, spokojnie pod rowery szosowe. Czy to jest trasa do codziennych treningów? Moim zdaniem nie, tłoczno, gwarno. Przejazd można włączyć jako element zwiedzania całości. Takie "must have" turysty-rowerzysty. Przyznam, że dla mnie to pierwsza taka prawdziwa jazda po górkach i tu od razu ZONK Zawsze mi się wydawało, że trójblat z przodu i młynek jest kompletnie zbędny. Och jakże byłem w błędzie... Druga rzecz to bloki, tu pokazały swoją moc. Uczciwie powiem tak, że dzięki nim przejechałęm całą trasę bez schodzenia podciągając pedały. Kumpela niestety kilka razy schodziła mimo, że jest "rozjeżdżoną" osobą I trzecia sprawa, bardziej pokomplikowana to lemnondka, ja po Mazowszu non-stop na niej leżę a tu ciężko było, bo trzeba co chwilę zmieniać przełożenia. Czy coś takiego jakoś standardowo da się zamontować? SHIMANO DURA-ACE SL-BSR1 MANETKI DŹWIGNIE PRZERZUTEK KPL 2/3x11rz NA KOŃCE KIEROWNICY LEMONDKA (ctbike.pl) Wygląda, że to raczej będzie bardziej misterna operacja. Czy takie kolarzówki są gotowe (sprzedawane) z tymi cudakami? Ktoś z Was może to domontowywał? Podoba mi się to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 9 Maja 2021 Udostępnij Napisano 9 Maja 2021 To ile przewyższenia i na jakiej długości ma ten makabryczny podjazd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Maja 2021 Udostępnij Napisano 9 Maja 2021 No, tego to ja Witek nie wiem. Kumpela brała rower właśnie w wypożyczalni i gość nas ostrzegał, że będzie stromy podjazd na dzień dobry. Ja podjechałem, ale jadąc z przodu na młynku a z tyłu na największej. Także w blokach. Sporo osób tam prowadziło rowery. Oczywiście, jestem tylko amatorem 50+ ale daję radę "zwykłym amatorom" Tu w Kampinosie mnie objeżdżają, ale to już prawdziwi (lub mniej) kolarze są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Maja 2021 Udostępnij Napisano 9 Maja 2021 Witek, a możesz Ty, albo ktoś z kolegów co się zna na przerzutkach coś napisać więcej o możliwości montażu takowych na lemondkach? Czy jakieś wyższe grupy (elektryczne) mają np. w tych lemondakch guziki do zmiany przełożeń? Jakoś tejże wiedzy nie dane mi było łyknąć,, bo nigdy mi tu na Mazowszu ten problem nie wypłynął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wkg Napisano 9 Maja 2021 Udostępnij Napisano 9 Maja 2021 (edytowane) Ja z pewnością nie mam o tym cienia pojęcia Jeszcze nie wyrosłem z poglądu, że rower to urządzenie czysto mechaniczne. Edytowane 9 Maja 2021 przez wkg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 9 Maja 2021 Udostępnij Napisano 9 Maja 2021 Już niech kolega nie będzie taki skromny, bo widzę, że często udzielasz trafnych odpowiedzi. To jak ktoś inny będzie umiał/chciał pomóc w sprawie tych manetek na lemondkach to bardzo poproszę o info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nctrns Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 @omegagl W przypadku przerzutek na linkę, musisz wybrać gdzie chcesz mieć zmianę biegów - jak zamontujesz barendowe zmieniarki, to logicznie - nie rozgałęzisz linki przerzutki, żeby mieć tu i tu. Więc albo to, albo to. W przy Di2 możesz mieć dodatkowe guziki zamontowane własnie na lemondce. https://ctbike.pl/shimano-dura-ace-di2-sw-r9150-dzwignia-manetka-biegow-satelitarna-wspinaczkowa-2x11rz.html https://ctbike.pl/shimano-dura-ace-di2-sw-r610-dzwignia-manetka-sprinterska-na-kasete.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 Staropolskim podziękował kolego, Właśnie o takim czymś myślałem, to by mi zdecydowanie poprawiło komfort życia. Sens montażu tegoż w moim już jednak leciwym rowerze jest mocno średnia, bo rozumiem, że musiałbym kupić taką całą grupę? A może i bym se kupił... Jaki to jest w ogóle rząd wielkości worka na dolary? Czy w tej grupie oprócz tych guzików do zmiany na lemondkach są też tradycyjne guziki przy manetkach? Oczywiście, tu już linek nie ma, bo są jakieś kable? Mam rower fitness (bliżej MTB) i taka tu jest linia łańcucha. Korba, kaseta, wsio idzie do wymiany? Czy są jakieś gotowe kolarki, w takie właśnie pakiecie sprzedawane? I chyba najważniejsze, jakbym maił pójść w nowy rower (bądź ciekawą używkę) to czy z takim wyposażeniem zmieszczę się w powiedzmy 10k zł? Czy w Polsce ktoś coś takiego ogarnie? Poskłada? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szy Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 Linkujecie, Panowie, do sklepu CT Bike, a to chyba najgorszy sklep w polskim Internecie. https://www.google.com/search?q=uwaga+ctbike Nie warto kumpla na minę ładować. Szy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 10 Maja 2021 Udostępnij Napisano 10 Maja 2021 Dzięki Szymon! Zawsze warto żeby użytkownicy takie rzeczy wiedzieli. Ja oczywiście nie zrobię takich zakupów sam, bo wystarczająco motałem się z zakupem i wymiana przerzutki czy linek, czy też korby, bo na marginesie staram się robić to sam. Co prawda nie wchodziłem zimą na forum, wiec nie mam jakoś pojęcia o nowościach, ale przez skórę czuję, że to mnie przerośnie. Potrzebuję któregoś kolegę, który już w odpowiednim wątku takie rzeczy łopatologicznie wytłumaczy. Wtedy dopiero można dokonać zakupu i próbować to złożyć w całość. Jednak tu już widzę trzeba mieć wiedzę, bo to nie jest odp na pytanie "potrzebuje super BMX za 1500zł" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 11 Maja 2021 Udostępnij Napisano 11 Maja 2021 Nie, tamat jednak rozwijany nie będzie, aż tak mnie na tym VELO-Czorsztyn nie przygrzało: SHIMANO XTR Di2 FD M9050 PRZERZUTKA PRZÓD DS 3x11 10603307905 - Allegro.pl podziękował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kforum1 Napisano 24 Października 2022 Udostępnij Napisano 24 Października 2022 (edytowane) Kochani czy słynne "przenoszenie rowerów" przez barierki w drodze na Velo Czorsztyn w okolicach Dębna jest jeszcze aktualne czy coś w tej materii się zmieniło? Edytowane 24 Października 2022 przez Kforum1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kforum1 Napisano 8 Listopada 2022 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2022 Sam sobie odpowiem bo byłem i widziałem ;) W tej chwili jest tam (w Dębnie) budowany most i zrobiono ruch wahadłowy,na rowery są wytyczone wąskie ścieżki oddzielone od drogi barierkami,koniec budowy przewidziany jest na wiosnę 2023 roku tak że w lato 2023 powinno być już ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.