Mateo91 Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 (edytowane) Witam. Przymierzam się do pierwszego serwisu amortyzatora w moim rowerze. Chciałbym kupić kompletny zestaw serwisowy (wszystkie uszczelniacze, oringi itp), tylko nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Dostępnych jest wiele różnych kompletów, jednak nie są opisane jednoznacznie. Chciałbym prosić o podesłanie jakichś linków z zestawami które na 100będą pasować do mojego amortyzatora ( rockshox xc30 tk coil), oraz o informację jaki olej i ile tego oleju. Z góry dziękuję Edytowane 2 Maja 2021 przez Mateo91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Jaki rodzaj i ilość masz w dokumentacji Rock Shox. Wystarczy wejść na stronę i ściągnąć odpowiedni dokument. Jeżeli chodzi o zestaw serwisowy, to najszybciej chyba użyć aplikacji Trailhead. Wpisujesz nr seryjny i będziesz miał podany zestaw serwisowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo91 Napisano 2 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Konkretna odpowiedź. Dziękuję! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 2 Maja 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Jeśli amortyzator działa bez zastrzeżeń nie ruszaj tłumika. Zrób tylko serwis podstawowy. Ile czasu już go masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo91 Napisano 2 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Właśnie kiepsko działa. Przy niskich temperaturach, wręcz wcale nie działa... 4 sezon leci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 2 Maja 2021 Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 To spodziewaj się wszystkiego w środku, łącznie z papką i zajechanymi goleniami. Prawda jest taka, że jeżeli amortyzator zaczyna działać gorzej, to jest już za późno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 2 Maja 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 W takim razie to by się przydał kompletny serwis z wymianą wszystkich uszczelnień, w tym uszczelek kurzowych. Wcześniej nie robiłeś w ogóle serwisów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo91 Napisano 2 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Nie robiłem z nim nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 2 Maja 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Oj, to bida. Podstawowy serwis trzeba robić raz-dwa razy w sezonie. Teraz pewnie będzie nieciekawie w środku, jak skom25 pisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo91 Napisano 2 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 2 Maja 2021 Zobaczymy. We wtorek pozamawiam taile, w weekend może się za to zabiorę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mateo91 Napisano 6 Maja 2021 Autor Udostępnij Napisano 6 Maja 2021 Serwis zrobiony. Straszyliście, ze amor nie będzie się nadawał, a w sumie wszystko wyglądało względnie dobrze. Było czysto, olej miał troche czarnego osadu, smar był czysty. Jedna rzecz, która mnie zdziwiła, to że pod uszczelniaczami kurzowymi, nie było tych gąbek, które miałem zestawie. Wszystko wyczyszczone, poskładane na nowych częściach, zalany świeży olej, świeży smar. Działa jak nowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team sznib Napisano 6 Maja 2021 Mod Team Udostępnij Napisano 6 Maja 2021 Widać RS ma dobre uszczelki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.